Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çocuk odağında erken çocukluk eğitimi
|
|
2
|
Eğitimde kalite kavramı
|
|
3
|
Erken çocukluk eğitim kurumlarına yönelik kalite perspektifleri
|
|
4
|
Kalitenin yapısal ve işlevsel boyutu
|
|
5
|
Bakım rutinleri ve program yapısı
|
|
6
|
Eğitim programı, etkinlikler ve gelişimsel uygunluk yaklaşımı (DAP)
|
|
7
|
Etkileşim, aile ve personel
|
|
8
|
Kalitenin değerlendirilmesi ve desteklenmesi
|
|
9
|
Öğretmen yeterlikleri
|
|
10
|
Türkiye`de kaliteye ilişkin mevcut uygulamalar MEB Kurum Standartları Modülü
|
|
11
|
Uluslararası kalite standartlarından örnekler
|
|
12
|
Erken çocuklukta kalite ile ilgili yurtiçinde yapılan çalışmaların incelenmesi
|
|
13
|
Erken çocuklukta kalite ile ilgili yurtdışında yapılan çalışmaların incelenmesi
|
|
14
|
Uluslararası kuruluşların erken çocukluk eğitiminde kalite raporlarının incelenmesi
|
|