ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Tez Çalışması ÇG800 GÜZ-BAHAR 0+0 Z 24
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bir araştırma için gerekli etik kuralları uygular.
    2-Bilimsel bir problemi uygun bilimsel yöntemleri kullanarak çözer.
    3-Üzerinde çalışılan problemin çözümü için elde ettiği verileri analiz eder.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)1400
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14114
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 100889712
    Toplam İş Yükü(Saat)   726
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     24,2 ---- (24)
    Dersin AKTS Kredisi   24
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 1 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 1
    2 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 2 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 2
    3 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 3 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 3
    4 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 4 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 4
    5 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 5 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 5
    6 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 6 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 6
    7 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 7 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 7
    8 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 8 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 8
    9 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 9 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 9
    10 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 10 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 10
    11 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 11 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 11
    12 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 12 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 13
    13 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 13 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 13
    14 Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 14 Tez konusuna ilişkin kaynaklar 14
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Her öğrencinin sorumlu olduğu öğretim üyesi
    Dersi Verenler

    1-)Doktor Öğretim Üyesi Güzin Yasemin Tunçay

    2-)Doçent Dr Nazan Kaytez

    3-)Doktor Öğretim Üyesi Gül Kadan

    4-)Doktor Öğretim Üyesi Nihan Feyman Gök

    Ders Yardımcıları Her öğrencinin sorumlu olduğu öğretim üyesi
    Kaynaklar Tez konusu ile ilişkili kitaplar
    Yardımcı Kitap Tez konusu ile ilişkili makaleler
    Dersin Amacı Öğrencilerin seçilen bir alanda bilimsel olarak güçlü bir şekilde bağımsız bir çalışma yapabileceğini göstermesini, belirli bir zaman dilimi içinde özel bir problemin çözümüne yönelik olarak bilimsel, etik, detaylı ve doğru bir çalışma yapabileceğini ortaya koymasını ve bulgularını ikna edici bir biçimde sunmasını sağlamaktır.
    Dersin İçeriği Literatür taraması, tez konusunun belirlenmesi ve tezin tamamlanmasına yönelik çalışmalar.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Çocuk gelişimi alanı ile ilgili kavramları, kuramları, ulusal ve uluslararası uygulamaları ve kavramlar arası ilişkileri bilir. 5
    2 Çocukların gelişim özelliklerini değerlendirme ve gelişimsel bozuklukları açısından gerekli yönlendirmeleri yapabilecek bilgi düzeyine sahip olur. 4
    3 Çocukların gelişimlerini farklı ölçme yöntem ve teknikleri kullanarak değerlendirir ve takip eder. -
    4 Farklı gelişim ve yaş özelliklerine sahip çocukların gelişimsel özellik ve ihtiyaçlarını bilir ve bu çocuklara yönelik eğitimsel yaklaşımları açıklar. 4
    5 Türkiye`de ve dünyada erken çocukluk döneminde farklı eğitim programlarının felsefesini, öğelerini ve örneklerini bilir. -
    6 Çocukların gelişimlerini, bireysel özelliklerini ve ihtiyaçlarını dikkate alarak eğitim programı hazırlar ve uygular. 4
    7 Ailelere yönelik eğitim programları geliştirir ve uygular. 4
    8 Çocuk gelişimi uygulamalarında karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır. 4
    9 Çocukların gelişimlerini değerlendirmek için farklı ölçme araçları geliştirir ve uygular. 5
    10 Alana ilişkin bilimsel bir araştırma tasarlar ve gerçekleştirir. 5
    11 Bilimsel bir çalışmayı alanı ile ilgili bilgilerini kullanarak analiz eder ve yorumlar. 5
    12 Alanda kullanabileceği farklı disiplinlere ait bilgilere sahiptir. 5
    13 Alanda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümünde yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir. 5
    14 Mesleki bilgi ve becerilerini sürekli olarak geliştirir, değişime, yeniliğe ve girişimciliğe açık olur. 5
    15 Etik ilkelerin ve etik kurulların birey ve toplum için önemini açıklar, etik davranır. 4
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster