Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
2
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
3
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
4
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
5
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
6
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
7
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
8
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
9
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
10
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
11
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
12
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
13
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
14
|
Danışman ve öğrenci tarafından tespit edilecek konular
|
|
Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
DOÇ. Dr.SATI DİL
|
Dersi Verenler
|
1-)Doktor Öğretim Üyesi Seher Gönen Şentürk 2-)Doçent Dr Satı Dil 3-)Doktor Öğretim Üyesi Sevcan Toptaş Kılıç 4-)Doktor Öğretim Üyesi Serdar Aykut 5-)Doçent Dr Songül Kamışlı 6-)11100 11100 11100 7-)11105 11105 11105
|
Ders Yardımcıları
|
1. Dr. Öğrt. Üyesi Seher Gönen Şentürk
2. Doç. Dr. Satı Dil
3. Dr. Öğrt. Üyesi Sevcan Toptaş Kılıç
4. Dr. Öğrt. Üyesi Serdar Aykut
5. Doç. Dr. Songül Kamışlı
6. Dr. Öğrt. Üyesi Gülendam Akgül
|
Kaynaklar
|
Tez konusu ile ilgili tüm kitap, makale, bildiri, tebliğ, tez, araştırma raporları vb yayınlar.
|
Yardımcı Kitap
|
Tez konusu ve benzer konularla ilgili araştırmalar.
|
Dersin Amacı
|
Öğrencileri bir tez konusuna yönlendirmek ve danışmanlık yapmak
|
Dersin İçeriği
|
Danışman öğretim üyesi ile, tez konusunun belirlenmesi, tez içeriğinin oluşturulması, tez yazım aşamalarının düzenli gözden geçirilmesi, tezin hipotezinin oluşturulması.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Birey, aile ve topluma kuramsal, kanıta dayalı ve uygulamalı bilgileri kullanarak psikiyatrik hemşirelik bakımını verir, verdiği bakımın etkisini değerlendirir ve kaydeder.
|
-
|
2
|
Ruhsal bozukluğu olan bireylerin tedavisi, bakımı ve rehabilitasyonuna yönelik güncel bilgi, kavram ve ilkeleri geliştirir.
|
4
|
3
|
Bireyi biyolojik, psikolojik, sosyal, kültürel ve manevi yönleri ile bir bütün olarak değerlendirir.
|
3
|
4
|
Psikiyatri hemşireliğine özgü bilgi ve becerilerini ruh sağlığı ekibi ve diğer disiplinlerle işbirliği içinde çalışır.
|
-
|
5
|
Psikososyal uygulama becerilerini ve psikiyatri hemşireliği alanında eğitim ve araştırma becerilerini geliştirir.
|
5
|
6
|
Yürütülen bilimsel araştırmalarda alanındaki istatistik yazılımları etkin kullanır, istatistiksel yöntemleri doğru seçer, hesaplar ve yorumlar.
|
5
|
7
|
Psikiyatri hemşireliğinin eğitim, uygulama, araştırma ve yönetim alanlarında bilişim ve bakım teknolojilerini etkili kullanır.
|
5
|
8
|
Ruh sağlığının daha ileri götürülmesine ilişkin ulusal ve uluslararası sağlık politikası çalışmalarına katkıda bulunur.
|
-
|