Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 1
|
|
2
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 2
|
|
3
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 3
|
|
4
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 4
|
|
5
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 5
|
|
6
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 6
|
|
7
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 7
|
|
8
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 8
|
|
9
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 9
|
|
10
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 10
|
|
11
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 11
|
|
12
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 12
|
|
13
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 13
|
|
14
|
Tez kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar 14
|
|
Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Doç. Dr. Satı DİL
|
Dersi Verenler
|
1-)Doktor Öğretim Üyesi Seher Gönen Şentürk 2-)Profesör Dr. Satı Dil 3-)Doktor Öğretim Üyesi Sevcan Toptaş Kılıç 4-)Doçent Dr. Serdar Aykut 5-)Doçent Dr. Songül Kamışlı 6-)11100 11100 11100 7-)11105 11105 11105
|
Ders Yardımcıları
|
Doç. Dr Songül Kamışlı
Dr. Öğr.Üyesi Seher Gönen ŞENTÜRK
Dr. Öğr.Üyesi Sevcan TOPTAŞ KILIÇ
Dr. Öğr.Üyesi Gülendam AKGÜL
Dr. Öğr.Üyesi Serdar AYKUT
|
Kaynaklar
|
Çalışma konusu ile ilgili kitap, makale ve diğer yayınlar
|
Yardımcı Kitap
|
-
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı, öğrencinin çalıştığı bilimsel alanla belirli bir problemin çözümü için bilgiye erişme ve değerlendirme ve yorumlamaya yön etik kurallara uygun bir çalışma yapmasını sağlamaktır.
|
Dersin İçeriği
|
Yüksek lisans tezi bir öğretim üyesinin danışmanlığında teorik ve uygulamalı derslerin tamamlanmasından sonra öğrencinin bağımsız bir çalışma yürütebilmesini içerir. Bu nedenle tez çalışması süresince öğrenci literatür tarama, veri toplama ve değerlendirme, analiz yapma ve sonuçlarını yazılı olarak sunmaya yönelik olarak danışmanının gözetiminde çalışmalar yapar.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Birey, aile ve topluma kuramsal, kanıta dayalı ve uygulamalı bilgileri kullanarak psikiyatrik hemşirelik bakımını verir, verdiği bakımın etkisini değerlendirir ve kaydeder.
|
4
|
2
|
Ruhsal bozukluğu olan bireylerin tedavisi, bakımı ve rehabilitasyonuna yönelik güncel bilgi, kavram ve ilkeleri geliştirir.
|
-
|
3
|
Bireyi biyolojik, psikolojik, sosyal, kültürel ve manevi yönleri ile bir bütün olarak değerlendirir.
|
3
|
4
|
Psikiyatri hemşireliğine özgü bilgi ve becerilerini ruh sağlığı ekibi ve diğer disiplinlerle işbirliği içinde çalışır.
|
4
|
5
|
Psikososyal uygulama becerilerini ve psikiyatri hemşireliği alanında eğitim ve araştırma becerilerini geliştirir.
|
3
|
6
|
Yürütülen bilimsel araştırmalarda alanındaki istatistik yazılımları etkin kullanır, istatistiksel yöntemleri doğru seçer, hesaplar ve yorumlar.
|
3
|
7
|
Psikiyatri hemşireliğinin eğitim, uygulama, araştırma ve yönetim alanlarında bilişim ve bakım teknolojilerini etkili kullanır.
|
3
|
8
|
Ruh sağlığının daha ileri götürülmesine ilişkin ulusal ve uluslararası sağlık politikası çalışmalarına katkıda bulunur.
|
-
|