ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Uzmanlık Alan Dersi SHB700 GÜZ-BAHAR 8+0 Z 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Tez yazım yönergesi doğrultusunda tezini hazırlar
    2-Tez konusu için literatür taraması yapar
    3-Topladığı verileri düzenler ve analiz eder.
    4-Tez raporlamasını yapar ve sunar
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)148112
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14456
    Ödevler20000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)30000
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 50000
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   168
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     5,6 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Bilgilendirme, tez yazım yönergesini değerlendirme 1 Çankırı Karatekin Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Ve Öğretim Yönetmeliği Tez yazım yönergesi
    2 Bilgilendirme, tez yazım yönergesini değerlendirme 2 Çankırı Karatekin Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Ve Öğretim Yönetmeliği Tez yazım yönergesi
    3 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 1 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    4 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 2 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    5 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 3 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    6 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 4 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    7 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 5 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    8 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 6 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    9 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 7 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    10 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 8 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    11 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 9 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    12 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 10 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    13 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 11 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    14 Tez konusunun belirlenmesi için araştırmalar ve literatür incelemeleri 12 Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu 1-)Profesör Doktor Azize Serap TUNÇER 2-)Doktor Öğretim Üyesi Gülendam AKGÜL 3-)Doktor Öğretim Üyesi Serdar AYKUT
    Dersi Verenler

    1-)Doçent Dr. Serdar Aykut

    2-)11105 11105 11105

    3-)Profesör Dr. Azize Serap Tunçer

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar 1- Çankırı Karatekin Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Ve Öğretim Yönetmeliği Tez yazım yönergesi 2- Tez konusuna ilişkin kaynaklar
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrenciyi tez yazımı konusunda bilgilendirmek, tezin tamamlanması için gerekli yönlendirme ve destek çalışmaları sunmak.
    Dersin İçeriği Tez konusu için araştırma, literatür taraması, konunun belirlenmesi, tezin yazılması, tezin raporlanması ve sunumuna yönelik çalışmalar.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Sosyal hizmet kuramlarını uygular. 3
    2 Farklı müracaatçı grupları ile sosyal hizmet uygulaması yapar. 3
    3 İleri genelci sosyal hizmet perspektifine ilişkin bilgiyi farklı müracaatçı gruplara müdahalede kullanabilmeyi becerir. -
    4 Sosyal hizmet müdahale planlarını ampirik olarak değerlendirir. 3
    5 Alanla ilgili araştırma konusu olabilecek sorunları belirler. 5
    6 Belirlediği sorunlar doğrultusunda araştırma konusunu seçer. 5
    7 Konuyla ilgili araştırmaları değerlendirme, bulguları pratikte uygulayabilme, niteliksel ve niceliksel araştırma ile veri analizi yapabilme becerisini edinir. 4
    8 Sosyal hizmet mesleği ve disiplininin etiği ile değerleri doğrultusunda, farklılığı pozitif bir değer olarak kabul eder. -
    9 Eleştirel düşünebilme, sentezleme, kuram ve müdahale deneyimi bilgilerini ve becerilerini profesyonel bağlamda uygulayabilir. -
    10 Sosyal hizmet alanında yönetim ve yönetim süreçlerini yorumlar. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster