|
Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
|
1
|
Bizans Tarihinin Kaynakları
|
|
|
2
|
III. Yüzyıl Krizi
|
|
|
3
|
Diocletianus Hükümdarlığında Yeniden Canlanma
|
|
|
4
|
Büyük Constantinus Dönemi
|
|
|
5
|
Theodosios ve Justinianos Çağı
|
|
|
6
|
Bizans`ın Karanlık Çağı: Geç 6. ve 7. Yüzyıl
|
|
|
7
|
İsauria Hanedanı ve İkonakırıcılık
|
|
|
8
|
İsauria Hanedanı ve İkonakırıcılık
|
|
|
9
|
Makedon Hanedanı
|
|
|
10
|
Bizans Gücünün Doruk Noktası
|
|
|
11
|
Komnenos Hanedanı
|
|
|
12
|
Dördüncü Haçlı Seferi`nin Sonuçları
|
|
|
13
|
Bizans İmparatorluğu`nun Çöküşü (1453)
|
|
|
14
|
Değerlendirme: Bizans İmparatorluğu`nun Mirası ve Önemi
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
|
1
|
Sahalarında kazandıkları birikime dayalı olarak, araştırma yöntem ve tekniklerini ve kuramsal bilgileri etkin bir şekilde kullanır.
|
3
|
|
2
|
Sahalarında edindikleri birikimi eğitim-öğretim, araştırma ve topluma hizmet etmek için kullanır.
|
3
|
|
3
|
Sahalarında bireysel ve bir proje dâhilinde ekip üyesi olarak çalışma yeterliliğine sahiptir.
|
2
|
|
4
|
Sahalarında edinilen bilgi ve bulguları analitik bir yaklaşımla değerlendirir.
|
3
|
|
5
|
Sahalarındaki çalışmalarda elde ettikleri nicel ve nitel verileri çeşitli iletişim araçları vasıtasıyla paylaşır.
|
1
|
|
6
|
Farklı sosyal, kültürel ve sanatsal etkinliklerin planlanmasında yer alır
|
2
|
|
7
|
Yabancı dil kullanarak tarih ve beşeri bilimlerin diğer alanlarında kuramsal ve uygulamalı bilgileri takip eder ve ilgili alanlardaki kişi ve kuruluşlarla bu bilgileri paylaşır.( Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde)
|
1
|
|
8
|
Sahalarındaki bilgilerin paylaşılması sürecinde etik değerleri dikkate alır.
|
4
|
|
9
|
Beşeri bilimler sahasında disiplinler arası araştırma ve inceleme yapar.
|
2
|