ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Tüketici Davranışı Araştırmaları İŞL523 GÜZ-BAHAR 3+0 S 8
    Öğrenme Çıktıları
    1-Tüketici kavramının anlar.
    2-Tüketici davranışı oluşumuna etki eden faktörlerin belirler.
    3-Tüketicilerin davranışını etkileyen içsel faktörlerin inceler.
    4-Tüketicilerin davranışını etkileyen dışsal faktörlerin inceler.
    5-Tüketici satın alma karar sürecinin yapısının öğrenir.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14342
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14342
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)4015050
    Proje019595
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 60000
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   229
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     7,63 ---- (8)
    Dersin AKTS Kredisi   8
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin Tanıtımı ve Tüketici Davranışına Giriş K1. BÖLÜM 1
    2 Tüketici Davranışını Etkileyen İçsel Faktörler K1. BÖLÜM 2
    3 Tüketici Davranışını Etkileyen Dışsal Faktörler K1. BÖLÜM 3
    4 Tüketici Satın Alma Karar Süreci K1. BÖLÜM 4
    5 Tüketici Satın Alma Karar Süreci: Ana Modeller K1. BÖLÜM 5
    6 Tüketici Satın Alma Karar Süreci: Seçim Seti Teorisi K1. BÖLÜM 6
    7 Tüketici Satın Alma Karar Süreci: Seçim Seti Teorisi K1. BÖLÜM 7
    8 Araştırma Süreci: Amaç, Sorunsal K1. BÖLÜM 8
    9 Araştırma Süreci: Yöntem K1. BÖLÜM 9
    10 Öğrenci Sunumları K1. BÖLÜM 10
    11 Öğrenci Sunumları K1. BÖLÜM 11
    12 Araştırma Süreci: Ara Rapor K1. BÖLÜM 12
    13 Öğrenci Sunumları K1. BÖLÜM 13
    14 Dönem Projesi Sunumu K1. BÖLÜM 14
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler

    1-)Profesör Dr. Emre Şahin Dölarslan

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar k1. Yavuz ODABAŞI ve Gülfidan BARIŞ (2002), Tüketici Davranışı, Media-Cat, İstanbul
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Tüketici davranışının oluşumunun etkileyen içsel ve dışsal faktörlerin öğrenilmesinin yanı sıra tüketici satın alma karar sürecinin oluşumunun, araştırma yöntemleri kullanılarak anlaşılmasıdır.
    Dersin İçeriği -
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Kendi mezun oldukları lisans program alanının bilgisi ile işletmecilik bilgisini birleştirebilir, bir arada kullanabilir 5
    2 Yöneticilik becerilerini farklı alanlarda kullanabilir 4
    3 Ast, üst ve akran ilişkilerini yönetebilir 5
    4 Alan ile ilgili güncel kavramsal ve uygulamalı bilgi donanımına sahiptir 4
    5 İşletmecilik alanı ile ilgili sorunları tanımlayabilir ve anlayabilir 5
    6 Program içinde kazanılan kavramsal, uygulamalı ve metodolojik becerileri kullanarak örgütsel ve işletme sorunlarına çözüm yolları tasarlayabilir 5
    7 Uzman ve uzman olmayan kitlelerle işletmecilik konularına ait sorun ve çözümleri hakkında etkin iletişim kurabilir 5
    8 Öğrenilen becerileri yeni durum ve şartlarda uygulayarak geliştirebilir ve bireysel öğrenmelerini sürdürebilir 4
    9 İşletmecilik sorunları ile ilgilenirken başkalarını yönlendirebilir, yeni beceri ve bilgiler edinmelerini sağlayabilir 5
    10 1Bilgi teknolojilerini kullanabilir, kelime işlemcileri, hesap tablosu programlarını, veritabanı yönetim programlarını etkin biçimde kullanabilir 2
    11 Etik konular hakkında farkındalığa sahiptir, işletmecilik kararlarının, bu kararların alınması ile ilgili olanları nasıl etkilediğini bilir 3
    12 Çalışma alanları ile ilgili yasalar, kurallar, ahlaki kodlamalar hakkında bilgi sahibidir 5
    13 Açık fikirlidir, işyeri ve işletmecilik çevresi ile ilgili her türlü ayrımcılık ile mücadele eder -
    14 Temel çevresel ve sosyal konularda bilgi sahibidir -
    15 İşletmecilik konularının küreselleşme ile ilintisini bilir -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster