ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI İŞL522 GÜZ-BAHAR 3+0 S 8
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın değişen ve farklılaşan yönlerini kavrar
    2-Çeşitli güncel pazarlama yaklaşımlarını kavrar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14342
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14342
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)4017070
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 6018080
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   234
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     7,8 ---- (8)
    Dersin AKTS Kredisi   8
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Pazarlama Karmasındaki Değişim K1 BÖLÜM 1
    2 Postmodern Pazarlama K1 BÖLÜM 2
    3 İlişkisel Pazarlama K1 BÖLÜM 3
    4 Etkinlik Pazarlaması K1 BÖLÜM 4
    5 Doğrudan Pazarlama K1 BÖLÜM 5
    6 İnternet Ortamında ve Mobil Pazarlama K1 BÖLÜM 6
    7 İnternet Ortamında ve Mobil Pazarlama K1 BÖLÜM 7
    8 Sosyal Pazarlama K1 BÖLÜM 8
    9 Yeşil Pazarlama K1 BÖLÜM 9
    10 Öğrenci Sunumları
    11 Öğrenci Sunumları
    12 Öğrenci Sunumları
    13 Öğrenci Sunumları
    14 Öğrenci Sunumları
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Emre Şahin Dölarslan
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Varinli, i. (2012). Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar. Detay Yayıncılık. Editörler: Prof. Dr. İnci Varinli / Doç. Dr. Kahraman Çatı (2010). Güncel Pazarlama. Detay Yayıncılık.Yaklaşımlarından Seçmeler
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Çeşitli güncel pazarlama yaklaşımları konusunda bilgi edinmeyi amaçlamaktadır.
    Dersin İçeriği -
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Kendi mezun oldukları lisans program alanının bilgisi ile işletmecilik bilgisini birleştirebilir, bir arada kullanabilir 5
    2 Yöneticilik becerilerini farklı alanlarda kullanabilir 3
    3 Ast, üst ve akran ilişkilerini yönetebilir 4
    4 Alan ile ilgili güncel kavramsal ve uygulamalı bilgi donanımına sahiptir 5
    5 İşletmecilik alanı ile ilgili sorunları tanımlayabilir ve anlayabilir 5
    6 Program içinde kazanılan kavramsal, uygulamalı ve metodolojik becerileri kullanarak örgütsel ve işletme sorunlarına çözüm yolları tasarlayabilir 5
    7 Uzman ve uzman olmayan kitlelerle işletmecilik konularına ait sorun ve çözümleri hakkında etkin iletişim kurabilir 4
    8 Öğrenilen becerileri yeni durum ve şartlarda uygulayarak geliştirebilir ve bireysel öğrenmelerini sürdürebilir 4
    9 İşletmecilik sorunları ile ilgilenirken başkalarını yönlendirebilir, yeni beceri ve bilgiler edinmelerini sağlayabilir 3
    10 1Bilgi teknolojilerini kullanabilir, kelime işlemcileri, hesap tablosu programlarını, veritabanı yönetim programlarını etkin biçimde kullanabilir 5
    11 Etik konular hakkında farkındalığa sahiptir, işletmecilik kararlarının, bu kararların alınması ile ilgili olanları nasıl etkilediğini bilir 3
    12 Çalışma alanları ile ilgili yasalar, kurallar, ahlaki kodlamalar hakkında bilgi sahibidir 5
    13 Açık fikirlidir, işyeri ve işletmecilik çevresi ile ilgili her türlü ayrımcılık ile mücadele eder -
    14 Temel çevresel ve sosyal konularda bilgi sahibidir -
    15 İşletmecilik konularının küreselleşme ile ilintisini bilir -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster