ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Bilgi Merkezlerinde Halkla İlişkiler ve Tanıtım BBY507 GÜZ-BAHAR 3+0 S 8
    Öğrenme Çıktıları
    1-Halkla ilişkiler ve temel ilkelerini değerlendirir
    2-Halkla ilişkiler sürecinin ögelerini inceler
    3-Halkla ilişkiler çalışmalarının planlanması ve organizasyonunu yorumlar
    4-Halkla ilişkilerde kullanılan araçları analiz eder.
    5-Bilgi merkezlerinde halkla ilişkilerin önemini anlar
    6-Bilgi merkezlerinde halkla ilişkiler çalışmaları planlar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Prof. Dr. Coşkun POLAT
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Balta Peltekoğlu, Filiz. Halkla ilişkiler nedir?. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2001.
    Yardımcı Kitap Göksel,A. B., Yurdakul, N.B.. Temel Halkla İlişkiler Bilgileri: Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları Kayan, Y. (1996). Üniversite kütüphanelerinde halkla ilişkiler ve Türkiye`de durum. (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Ankara: Ankara Üniversitesi.Sabuncuoğlu, Zeyyat. İşletmelerde Halkla İlişkiler, Aktüel, 2004. Sönmez, P. (2000). Üniversite Kütüphanelerinde Halkla İlişkiler ve Bilkent Üniversitesi Kütüphanesi. (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Ankara: Ankara Üniversitesi. Yılmaz, E. (1996). Kütüphanecilikte halkla ilişkiler ve kitle iletişim araçları. (Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Ankara, H.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü.
    Dersin Amacı Halkla ilişkiler konusunda temel bilgi alt yapısını oluşturmak ve örnek olaylar yardımıyla bu bilgilerin bilgi merkezlerinde kullanımını sağlamaktır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster