Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Giriş ve ders tanıtımı; halkla ilişkilerin tanımı, tarihsel gelişimi, halkla ilişkilere yakın kavramlar
|
|
2
|
İşletmelerde halkla ilişkiler ihtiyacını ortaya çıkaran nedenler ve halkla ilişkilerin işletmeler açısından önemi
|
|
3
|
Halkla ilişkiler ve iletişim
|
|
4
|
Halkla ilişkilerde izlenen amaçlar
|
|
5
|
Halkla ilişkilerde temel ilkeler
|
|
6
|
Halkla ilişkilerin genel organizasyon içindeki yeri ve işletmelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin organizasyonu
|
|
7
|
Halkla ilişkilerin genel organizasyon içindeki yeri ve işletmelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin organizasyonu
|
|
8
|
İşletmelerde halkla ilişkiler yöneticisinin sorumlulukları, işletmelerde halkla ilişkiler bölümünün faaliyetleri, görev yapacak kişilerde ve iş yerinde bulunması gereken özellikler
|
|
9
|
Halkla ilişkilerde hedef kitle
|
|
10
|
İşletmelerde halkla ilişkiler faaliyetleri; Tanıtma, tanıma, lobicilik faaliyetleri
|
|
11
|
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan iletişim araçları; Basılı, Sözlü, Görsel-İşitsel araçlar, Diğer araçlar,
|
|
12
|
Halkla ilişkilerde etkin sunuş tekniği ve basın bülteni hazırlama yöntemi
|
|
13
|
Halkla ilişkiler ve bilgi merkezleri
|
|
14
|
Genel değerlendirme
|
|