ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Giriş ve ders tanıtımı; halkla ilişkilerin tanımı, tarihsel gelişimi, halkla ilişkilere yakın kavramlar
    2 İşletmelerde halkla ilişkiler ihtiyacını ortaya çıkaran nedenler ve halkla ilişkilerin işletmeler açısından önemi
    3 Halkla ilişkiler ve iletişim
    4 Halkla ilişkilerde izlenen amaçlar
    5 Halkla ilişkilerde temel ilkeler
    6 Halkla ilişkilerin genel organizasyon içindeki yeri ve işletmelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin organizasyonu
    7 Halkla ilişkilerin genel organizasyon içindeki yeri ve işletmelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin organizasyonu
    8 İşletmelerde halkla ilişkiler yöneticisinin sorumlulukları, işletmelerde halkla ilişkiler bölümünün faaliyetleri, görev yapacak kişilerde ve iş yerinde bulunması gereken özellikler
    9 Halkla ilişkilerde hedef kitle
    10 İşletmelerde halkla ilişkiler faaliyetleri; Tanıtma, tanıma, lobicilik faaliyetleri
    11 Halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan iletişim araçları; Basılı, Sözlü, Görsel-İşitsel araçlar, Diğer araçlar,
    12 Halkla ilişkilerde etkin sunuş tekniği ve basın bülteni hazırlama yöntemi
    13 Halkla ilişkiler ve bilgi merkezleri
    14 Genel değerlendirme
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster