ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Bilgi Yönetiminde Sosyal Medya Kullanımı BBY524 GÜZ-BAHAR 3+0 S 8
    Öğrenme Çıktıları
    1-Web 2.0 teknolojisi ile hayatımıza giren içerikleri ve bu teknolojilerin kurumsal avantaj ve dezavantajlarının neler olduğunu bilir ve bu içerikleri bilgi merkezinin yapısına uygun şekilde kullanıcılar ile bu arayüzler sayesinde iletişim kurmayı becerir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Yrd. Doç.Dr. Burcu Umut ZAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Dağhan, I., Yazıcıoğlu, O.(2012). Türkiye ve Sosyal Medya. Okuyan Us Yayınları. İstanbul.
    Yardımcı Kitap Gençlik ve Sosyal Medya Araştırma Raporu.(2013). T. C. Gençlik ve Spor Bakanlığı. Gençlik araştırmaları Yayınları No:4 Akar, e. (2010). Sosyal medya pazarlaması: sosyal webde pazarlama stratejileri. Efil Yayınevi. İstanbul. Babaoğlulları, A. R. (2013). Gezi Parkı Sürecine Dijital Vatandaş?ın Etkisi Çetin, A., (2012). Arap Baharı ve Türkiye. Avrasya Araştırmaları serisi No:1.Çankırı Karatekin Üniversitesi Avrasya Stratejik Uygulama ve Araştırma Merkezi.
    Dersin Amacı Bu dersin amacı; sosyal medyanın doğru kullanıldığı zaman kurumsal bazda pozitif etkilerinin olduğunu ve maksimum verimin alınması için sosyal medya araçlarının uygun yönetilmesi gerektiğini öğrencilere aktarmaktır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster