Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Yrd. Doç.Dr. Burcu Umut ZAN
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
Dağhan, I., Yazıcıoğlu, O.(2012). Türkiye ve Sosyal Medya. Okuyan Us Yayınları. İstanbul.
|
Yardımcı Kitap
|
Gençlik ve Sosyal Medya Araştırma Raporu.(2013). T. C. Gençlik ve Spor Bakanlığı. Gençlik araştırmaları Yayınları No:4
Akar, e. (2010). Sosyal medya pazarlaması: sosyal webde pazarlama stratejileri. Efil Yayınevi. İstanbul.
Babaoğlulları, A. R. (2013). Gezi Parkı Sürecine Dijital Vatandaş?ın Etkisi
Çetin, A., (2012). Arap Baharı ve Türkiye. Avrasya Araştırmaları serisi No:1.Çankırı Karatekin Üniversitesi Avrasya Stratejik Uygulama ve Araştırma Merkezi.
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı; sosyal medyanın doğru kullanıldığı zaman kurumsal bazda pozitif etkilerinin olduğunu ve maksimum verimin alınması için sosyal medya araçlarının uygun yönetilmesi gerektiğini öğrencilere aktarmaktır.
|
Dersin İçeriği
|
-
|