Kaynaklar
|
A memorandum on lifelong learning. (2000, 30 Ekim) [Comission Staff Working Paper]. http://ec.europa.eu/education/policies/lll/life/memoen.pdf
Akbaş, O., ve Özdemir, S. M. (2002). Avrupa Birliğinde yaşam boyu öğrenme. Milli Eğitim Dergisi, 155-156. http://yayim.meb.gov.tr/dergiler/155-156/akbas.htm
Akman, İ. (2000). Bilgi çağı ve halk kütüphaneleri [Okuyucu Mektupları]. Türk Kütüphaneciliği, 14 (3), 355-356.
Ayhan, S. (2005). Dünden bugüne yaşam boyu öğrenme. F. Sayılan ve A. Yıldız (Yay. Haz.), ?Yaşam boyu öğrenme: sempozyum bildirileri ve tartışmalar?: I. Yaşam boyu öğrenme sempozyumu 9-10 Aralık 2004 Ankara içinde (ss. 2-14). Ankara : Pagem Yayıncılık.
Avgerinou, M and Ericson, J. (1997). A review of the concept of visual literacy. British Journal of Educational Literacy, 28 (4), 280-291.
Bayram, Ö.G. (1998). Yükselen değerler: yaşam boyu öğrenim ve kütüphaneler [Okuyucu mektupları] . Türk Kütüphaneciliği, 12, (4), 345-346.
Calimera Guidelines Learning (formal and informal): Cultural applications: Local institutions mediating electronic resources. (2005, 01 Şubat). http://www.calimera.org/Lists/Guidelines%20PDF/Learning_(formal_and_informal).pdf
Canbay, C. (2006). Avrupa birliği sürecinde enformasyon okuryazarlığı. E. Kaya ve E. Yılmaz (Yay. Haz.) 42. Kütüphane Haftası bildirileri içinde (ss. 131-142). Ankara: Türk Kütüphaneciler Derneği.
Coşkun, Y. D. ve Demirel, M. (2012). Üniversite öğrencilerinin yaşamboyu öğrenme eğilimleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42, 108-120.
DPT. (2001). Hayat boyu eğitim veya örgün olmayan eğitim özel ihtisas komisyonu raporu (Sekizinci Beş Yıllık Kalkınma Planı Yayın No: DPT: 2568 ? ÖİK: 584). Ankara: DPT Dokuzuncu Kalkınma Planı (2007-2013). http://www.eduser.com.tr/upload/dosya/34._dpt8.kalkinmaplanihayatbo.pdf
Duman, A. (2005). Türkiye?de yaşam boyu öğrenme siyasalarını oluştur(a)mamanın dayanılmaz hafifliği. F. Sayılan ve A. Yıldız (Yay. Haz.), ?Yaşam boyu öğrenme: sempozyum bildirileri ve tartışmalar?: I. Yaşam boyu öğrenme sempozyumu 9-10 Aralık 2004 Ankara içinde (ss. 31-44). Ankara: Pagem Yayıncılık.
Edwards, R. ve Usher, R. (2008). Atroubled space of possibilities: lifelong learning and the postmodern. P. Sutherland and J. Crowther (eds.), Lifelong learning: concept and contexts içinde (ss. 58-67). London: Routledge.
European Commission. (2006). Erasmus: success stories ? Europe creates opportunities [Elektronik versiyon]. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities. http://ec.europa.eu/dgs/education_culture/publ/pdf/erasmus/success-stories_en.pdf
Ersoy, A. (2009). Yaşam boyu öğrenme ve Türkiye?de halk kütüphaneleri. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Hacettepe Üniversitesi, Ankara.
Ersoy, Aynur ve Yılmaz, Bülent. (2009). Yaşamboyu öğrenme ve Türkiye?de halk kütüphaneleri. Türk Kütüphaneciliği, 23(4), 803-834.
Güler, B. (2004). Yaşamboyu öğrenme sürecinde halk kütüphanelerinin yeri ve önemi. S. Arslantekin ve F. Özdemirci (Yay. Haz.). Kütüphaneciliğin destanı uluslararası sempozyumu bildirileri içinde. (ss. 173-190). Ankara: Ankara Üniversitesi.
Gürdal, Oya. (2000). Yaşamboyu öğrenme etkinliği: Enformasyon okuryazarlığı. Türk Kütüphaneciliği, 14(2), 176-187.
Gürdal, O. (2004). Bilgi toplumu geçitinde bilgi ve bilgilenim kültürü. D. Atılgan (Yay. Haz.). Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümünün kuruluşunun 50. yılı anısına içinde. (ss. 51-64). Ankara: Ankara Üniversitesi.
Gürdal, O. (2004). Learning Society, learning to learn, literacy concept and the contribution of the libraries in the knowledge society gateway. M. Yalvaç ve S. Gülseçen (Yay. Haz.). First International conference on innovations in learning fort he future: e-learnıng içinde. (ss. 657-673). İstanbul: İstanbul University.
Hake, B. (2005). Dünden bugüne yaşam boyu öğrenme. F. Sayılan ve A. Yıldız (Yay. Haz.), ?Yaşam boyu öğrenme: sempozyum bildirileri ve tartışmalar?: I. Yaşam boyu öğrenme sempozyumu 9-10 Aralık 2004 Ankara içinde (ss. 15 - 30). Ankara: Pagem.
Kurt, A. A. (2010). Okuryazarlukta dönüşümler. H. F. Odabaş (Yay. Haz.) Bilgi ve iletişim teknolojileri ışığında dönüşümler içinde (ss. 81-102). Ankara: Nobel Yayınları
Lau, J. (2006). Guidelines on information literacy for lifelong learning. IFLA, http://www.ifla.org/publications/guidelines-on-information-literacy-for-lifelong-learning
Line, M. B. (1997). Re-engineering libraries for a lifelong learning society. Logos, 8, 35-41.
Önal, İ. (2010). Tarihsel değişim sürecinde yaşamboyu öğrenme ve okuryazarlık: Türkiye deneyimi. Bilgi Dünyası, 11(1), 101-121.
Polat, Coşkun ve Odabaş, Hüseyin. (2008). Bilgi toplumunda yaşam boyu öğrenmenin anahtarı: Bilgi okuryazarlığı. Küreselleşme, Demokratikleşme ve Türkiye Uluslararası Sempozyumu Bildiri Kitabı içinde 11 Şubat 2014 tarihinde http://eprints.rclis.org/12661/ adresinden erişildi.
Poyraz, H. ve Titrek, O. (2014?). Türkiye?de hayatboyu öğrenmenin geliştirilmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (1), 114- 131. http://www.efdergi.ibu.edu.tr/index.php/efdergi/article/view/1140/2076
Singh, M. (2002). The global and international discourse of lifelong learning from the perspective of UNESCO. K. Harney, A. Heikkinen, S. Rahn, M. Schemmann (eds.), Lifelong learning: one focus, different systems içinde (ss. 11-22). Frankfurt: Peter Lang.
Tamdoğan, O.G. (2006). Enformasyon okuryazarlığı: Değer yaratma fırsatı. E. Kaya ve E. Yılmaz (Yay. Haz.) 42. Kütüphane Haftası bildirileri içinde (ss. 101-130). Ankara: TKD.
Teaching and learning : towards the learning society : white paper on education and training. [Opinion Papers] (1995). Brussels: Commision of The European Communities. http://europa.eu/documents/comm/white_papers/pdf/com95_590_en.pdf
The role of public libraries in lifelong learning - a project under the section of public libraries, IFLA. (2000, 27 Kasım). http://www.ifla.org/VII/s8/proj/rolepublib.htm
Turan, S. (2005). Öğrenen toplumlara doğru Avrupa Birliği eğitim politikalarında yaşam boyu öğrenme. Ankara Avrupa Çalışmaları Dergisi, 5(1), 87-98.
|