Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Genel bilgilendirme toplantısı ve tez konusunun saptanmasına yönelik çalışmalar
|
|
2
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından araştırma üzerine değerlendirmelerin yapılması.
|
|
3
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından araştırma üzerine değerlendirmelerin yapılması.
|
|
4
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından araştırma üzerine değerlendirmelerin yapılması.
|
|
5
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından araştırma üzerine değerlendirmelerin yapılması.
|
|
6
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından araştırma üzerine değerlendirmelerin yapılması.
|
|
7
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından tez çalışması üzerine tartışmaların yapılması.
|
|
8
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından tez çalışması üzerine tartışmaların yapılması.
|
|
9
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından tez çalışması üzerine tartışmaların yapılması.
|
|
10
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından tez çalışması üzerine tartışmaların yapılması.
|
|
11
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından tez çalışmasına yönelik değerlendirmelerin yapılması.
|
|
12
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından tez çalışmasına yönelik değerlendirmelerin yapılması.
|
|
13
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından tez çalışmasına yönelik değerlendirmelerin yapılması.
|
|
14
|
Akademik danışman ve öğrenci tarafından tez çalışmasına yönelik değerlendirmelerin yapılması.
|
|
Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Her öğrencinin bağlı olduğu öğretim üyesi.
|
Dersi Verenler
|
1-)Doktor Öğretim Üyesi Buket Candan 2-)Doktor Öğretim Üyesi Çağdaş Çapkın 3-)Doçent Dr Kasım Binici 4-)Profesör Dr Coşkun Polat 5-)10734 10734 10734 6-)Profesör Dr Hüseyin Odabaş 7-)Doçent Dr Hilal Çiftçi 8-)Doçent Dr Burcu Umut Zan 9-)Doktor Öğretim Üyesi Hasan Sevmez
|
Ders Yardımcıları
|
Her öğrencinin bağlı olduğu öğretim üyesi.
|
Kaynaklar
|
Tez konusu ile ilişkili kitaplar
|
Yardımcı Kitap
|
Tez konusu ile ilişkili makaleler
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı öğrencilerin tez sürecini yönetmek ve tez çalışmasına yardımcı olmaktır.
|
Dersin İçeriği
|
Öğrencilerin ilgilendikleri konuları belirlemesi, konuyla ilgili literatür taraması, araştırma sürecinin planlanması, verilerin toplanması, analiz, yorum, bulgular, sonuç ve değerlendirmelerin yapılarak araştırma raporunun oluşturulması bu dersin içeriğini oluşturmaktadır.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Bilgi ve belge yönetimi alanında uzmanlık düzeyinde kuramsal ve uygulamalı bilgi birikimine sahiptir ve bunu geliştirir.
|
-
|
2
|
Bilgi ve belge yönetimi alanındaki temel sorunları ve nedenlerini saptar ve tanımlar.
|
-
|
3
|
Bilimsel araştırma yöntem ve teknikleri konusunda ileri düzeyde bilgiye sahiptir.
|
-
|
4
|
Bilgi ve belge yönetimi alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri analitik ve sistematik olarak analiz eder, yorumlar, değerlendirir ve kullanır.
|
-
|
5
|
Bilgi ve belge yönetimi alanındaki araştırmalarla ilgili her türlü araştırma yöntemini ileri düzeyde kullanır.
|
-
|
6
|
Bağımsız ya da ekip üyesi olarak bilgi ve belge yönetimi alanındaki sorunları belirler, çözüm üretir, çözüme işlerlik kazandırır ve gerektiğinde uygular.
|
-
|
7
|
Bilgi ve belge yönetimi alanındaki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve öğrenme gereksinimlerini yönlendirir.
|
-
|
8
|
Bilgi ve belge yönetimi alanındaki güncel gelişmeleri ulusal ve uluslararası düzeyde izler, değerlendirir ve yorumlar.
|
-
|
9
|
Araştırma sonuçlarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır ve paylaşır.
|
-
|
10
|
Bir yabancı dili etkin bir şekilde kullanarak, sözlü ve yazılı iletişim kurar.
|
-
|
11
|
Bilgi ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır.
|
-
|
12
|
Bilgi ve belge yönetimi alanı ile ilgili araştırmaların bütün süreçlerinde toplumsal, bilimsel ve etik değerlere uygun davranır, bilgi ve yeteneklerini bilimsel ve toplumsal katkı için kullanır.
|
-
|
13
|
Yüksek Lisans derslerinde almış oldukları teorik bilgileri uygulamaya aktarma öğretilir.
|
-
|
14
|
Mevcut ihtiyaçlar doğrultusunda öğrenme ihtiyaçlarını belirleyerek kendini geliştirebilme özelliğine sahiptir
|
-
|
15
|
Bulunduğu şartların getirdiği ihtiyaçlar doğrultusunda öğrenme ihtiyaçlarını belirleyerek kendini geliştirebilir.
|
-
|