Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Doktor Öğretim Üyesi Selim Cengiz
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
Sefer Gümüş, (2015), Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi.
|
Yardımcı Kitap
|
Sefer Gümüş, (2014),Bankacılıkta Pazarlama Araştırma-İnceleme-Mülakat-Yorum-Sonuç ve Değerlendirmeler
Selda Başaran Alagöz, Mehmet Alagöz, Mehmet İnce, Ercan Oktay (2004),Müşteri İlişkileri Yönetimi
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı; bankalarda müşteri ilişkilerini yönetirken en önemli faktörün "Önce İnsan" olduğunu anlatmak, müşteri ilişkileri yönetiminin insan ilişkileri yönetimiyle sağlanabildiğini irdelemektir.
|
Dersin İçeriği
|
Müşteri ve müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteri hizmetleri kavramı, Müşteri hizmet kalitesi, müşterilerle iletişim, Müşteriyle yüz yüze ve telefonda konuşma teknikleri, Müşteriyi tutma, Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi, Örneklerle Müşteri İlişkileri, Müşteri sadakatinin arttırılması, Sosyal medyada CRM, Toplam kalite yönetimi, , Alışveriş Sonrası Müşteri.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Finansal kurum ve enstrümanlarının temel fonksiyonlarını kavrar.
|
-
|
2
|
Bir kurum olarak bankaların genel işleyişini, bankalarda gerçekleştirilen faaliyetleri ve bankacılıkla ilgili kavramları bilir.
|
3
|
3
|
Bankacılık ve finans alanında karşılaşılan problemlere çözüm önerisi getirebilme becerisi kazanır.
|
5
|
4
|
Finansal piyasaların ve kuruluşların hukuki dayanakları hakkında bilgi sahibi olur.
|
-
|
5
|
Bir işletmenin finansal nitelikteki işlemlerini analiz eder ve yorumlar.
|
-
|
6
|
Finansal piyasalardaki riskleri belirler ve yönetir.
|
-
|
7
|
Alanında edindiği teorik ve uygulamalı bilgiyi kullanarak veri derleme, analiz etme ve değerlendirme becerisi kazanır.
|
4
|
8
|
Finansal ve iktisadi modelleri kurma, analiz etme ve yorumlama konusunda yetkin hale gelir.
|
-
|
9
|
Finans alanındaki teoriler ve yeni yaklaşımlar hakkında ileri düzeyde bilgi sahibi olur.
|
-
|
10
|
Bağlı olduğu kurumun finansal yönetimini detaylı olarak değerlendirebilme ve bu konuda her türlü sorumluluğu üstlenebilme yetisi kazanır.
|
5
|