ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Bankalarda Müşteri İlişkileri Yönetimi BAF510 GÜZ-BAHAR 3+0 S 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bankacılık sektöründe karşısına çıkabilecek müşteri tiplerine karşı nasıl davranacağını bilerek hareket Eder.
    2-Bankacılık hizmetlerinin pazarlamasında iletişiminin önemini kavrar.
    3-Hizmet verenlerin bireysel karakter ve o anki ruh hallerinin hizmet kalitesinde nasıl etki yarattığını gerçek örnekler aracılığıyla kavrar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14342
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14684
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)4013030
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 6015454
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   210
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     7 ---- (7)
    Dersin AKTS Kredisi   7
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Müşteri Nedir? Müşteri ilişkileri Yönetimi Nedir?
    2 Müşteri Hizmetleri Kavramı
    3 Müşteri Hizmetleri Kavramı
    4 Müşteri Hizmet Kalitesi
    5 Müşterilerle iletişim
    6 Müşteriyle yüz yüze ve telefonda konuşma teknikleri
    7 Müşteriyi Tutma
    8 Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi, Örneklerle Müşteri İlişkileri
    9 Müşteri Sadakatinin Arttırılması
    10 Sosyal medyada CRM
    11 Toplam kalite yönetimi-1
    12 Toplam kalite yönetimi-2
    13 Alışveriş sonrası müşteri
    14 Güncel Konular
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doktor Öğretim Üyesi Selim Cengiz
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Sefer Gümüş, (2015), Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi.
    Yardımcı Kitap Sefer Gümüş, (2014),Bankacılıkta Pazarlama Araştırma-İnceleme-Mülakat-Yorum-Sonuç ve Değerlendirmeler Selda Başaran Alagöz, Mehmet Alagöz, Mehmet İnce, Ercan Oktay (2004),Müşteri İlişkileri Yönetimi
    Dersin Amacı Bu dersin amacı; bankalarda müşteri ilişkilerini yönetirken en önemli faktörün "Önce İnsan" olduğunu anlatmak, müşteri ilişkileri yönetiminin insan ilişkileri yönetimiyle sağlanabildiğini irdelemektir.
    Dersin İçeriği Müşteri ve müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteri hizmetleri kavramı, Müşteri hizmet kalitesi, müşterilerle iletişim, Müşteriyle yüz yüze ve telefonda konuşma teknikleri, Müşteriyi tutma, Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi, Örneklerle Müşteri İlişkileri, Müşteri sadakatinin arttırılması, Sosyal medyada CRM, Toplam kalite yönetimi, , Alışveriş Sonrası Müşteri.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Finansal kurum ve enstrümanlarının temel fonksiyonlarını kavrar. -
    2 Bir kurum olarak bankaların genel işleyişini, bankalarda gerçekleştirilen faaliyetleri ve bankacılıkla ilgili kavramları bilir. 3
    3 Bankacılık ve finans alanında karşılaşılan problemlere çözüm önerisi getirebilme becerisi kazanır. 5
    4 Finansal piyasaların ve kuruluşların hukuki dayanakları hakkında bilgi sahibi olur. -
    5 Bir işletmenin finansal nitelikteki işlemlerini analiz eder ve yorumlar. -
    6 Finansal piyasalardaki riskleri belirler ve yönetir. -
    7 Alanında edindiği teorik ve uygulamalı bilgiyi kullanarak veri derleme, analiz etme ve değerlendirme becerisi kazanır. 4
    8 Finansal ve iktisadi modelleri kurma, analiz etme ve yorumlama konusunda yetkin hale gelir. -
    9 Finans alanındaki teoriler ve yeni yaklaşımlar hakkında ileri düzeyde bilgi sahibi olur. -
    10 Bağlı olduğu kurumun finansal yönetimini detaylı olarak değerlendirebilme ve bu konuda her türlü sorumluluğu üstlenebilme yetisi kazanır. 5
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster