ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Seminer TİB500 GÜZ-BAHAR 3+0 Z 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bilimsel bir araştırma konusu belirler.
    2-Araştırma için potansiyel bilgi kaynaklarını tespit eder
    3-Bilgi kaynaklarından bilgiye ulaşmayı uygulamalı olarak gerçekleştirir.
    4-Elde ettiği bilgi ve verileri bilimsel bir ürüne dönüştürmek üzere düzenler.
    5-Bilimsel bir araştırma raporu hazırlama tekniklerini analiz eder.
    6-Bilimsel araştırma raporlarını başkalarıyla paylaşma yöntemlerini ve araçlarını değerlendirir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Anabilim Dalı Öğretim Üyelerinin Tamamı
    Dersi Verenler

    1-)Doçent Dr. Burhan Çonkor

    2-)Doçent Dr. Cemil Liv

    3-)10944 10944 10944

    4-)10976 10976 10976

    5-)11049 11049 11049

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Karasar, Niyazi, Bilimsel Araştırma Yöntemi, 11. bsk., Nobel Yay., Ankara, 2002. Genç, İlhan, Edebiyat Bilimi Kuramlar-Akımlar-Yöntemler, Kanyılmaz Mat., 2.bsk., İzmir, 2007. Aynur, Hatice. Akademik Metin Oluşturma Teknikleri. İstanbul: Pusula Yayıncılık, 2004. Aslantürk, Zeki, Sosyal Bilimciler İçin Araştırma Metod ve Teknikleri, Çamlıca Yayınları, İst., 2004.
    Yardımcı Kitap Genç, İlhan, Edebiyat Bilimi Kuramlar-Akımlar-Yöntemler, Kanyılmaz Mat., 2.bsk., İzmir, 2007. Aynur, Hatice. Akademik Metin Oluşturma Teknikleri. İstanbul: Pusula Yayıncılık, 2004. Aslantürk, Zeki, Sosyal Bilimciler İçin Araştırma Metod ve Teknikleri, Çamlıca Yayınları, İst., 2004.
    Dersin Amacı Bu derste öğrencilerin Bilgi ve Belge Yönetimi ile ilgili herhangi bir konuda özgün bir araştırma yapmaları, yaptıkları araştırmayı bilimsel ölçütlere göre yazmaları beklenir. Daha sonra da yapılan bu araştırmanın bir topluluk önünde sunulması ve savunulması istenir.
    Dersin İçeriği Seminer, Araştıma, Sunum Yapma.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster