Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Derse Giriş ve İşleyiş Metotlarının Anlatılması
|
|
2
|
Çankırı adının menşei
|
|
3
|
Çankırı ve çevresinin tarihi coğrafyası
|
|
4
|
Çankırı tarihi araştırmaları ve metodoloji sorunu
|
|
5
|
Çankırı tarihinin kaynakları
|
|
6
|
Çankırı?nın idari yapısı ve yönetimi
|
|
7
|
Çankırı?nın sosyal tarihi
|
|
8
|
Çankırı?nın ekonomik coğrafyası
|
|
9
|
Çankırı?nın askeri durumu
|
|
10
|
Çankırı ve çevresinde saha araştırması ve kaynaklardaki verilerle karşılaştırılması
|
|
11
|
Çankırı ve çevresinde saha araştırması ve kaynaklardaki verilerle karşılaştırılması
|
|
12
|
Çankırı ve çevresinde saha araştırması ve kaynaklardaki verilerle karşılaştırılması
|
|
13
|
Çankırı ve çevresinde saha araştırması ve kaynaklardaki verilerle karşılaştırılması
|
|
14
|
Çankırı ve çevresinde saha araştırması ve kaynaklardaki verilerle karşılaştırılması
|
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Sahalarında kazandıkları birikime dayalı olarak, araştırma yöntem ve tekniklerini ve kuramsal bilgileri etkin bir şekilde kullanır.
|
4
|
2
|
Sahalarında edindikleri birikimi eğitim-öğretim, araştırma ve topluma hizmet etmek için kullanır.
|
4
|
3
|
Sahalarında bireysel ve bir proje dâhilinde ekip üyesi olarak çalışma yeterliliğine sahiptir.
|
3
|
4
|
Sahalarında edinilen bilgi ve bulguları analitik bir yaklaşımla değerlendirir.
|
4
|
5
|
Sahalarındaki çalışmalarda elde ettikleri nicel ve nitel verileri çeşitli iletişim araçları vasıtasıyla paylaşır.
|
2
|
6
|
Farklı sosyal, kültürel ve sanatsal etkinliklerin planlanmasında yer alır
|
3
|
7
|
Yabancı dil kullanarak tarih ve beşeri bilimlerin diğer alanlarında kuramsal ve uygulamalı bilgileri takip eder ve ilgili alanlardaki kişi ve kuruluşlarla bu bilgileri paylaşır.( Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde)
|
4
|
8
|
Sahalarındaki bilgilerin paylaşılması sürecinde etik değerleri dikkate alır.
|
4
|
9
|
Beşeri bilimler sahasında disiplinler arası araştırma ve inceleme yapar.
|
3
|