Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Schopenhauer Felsefesinin Temel Özellikleri
|
K1 - Bölüm 1 - S.13-30
|
2
|
Yeterli Temel İlkesinin Dörtlü Kökü Üzerine
|
K1- Bölüm 11-S. 30-42
|
3
|
Yeterli Temel İlkesine Dair Önceki Araştırmalar
|
K1 - Bölüm 2- S. 42-59
|
4
|
Yeterli Temel İlkesine Dair Önceki Araştırmalar
|
K1 - Bölüm 2- S. 59-67
|
5
|
İlkenin Daha Önceki Sunumlarının Eksiklikleri
|
K1- Bölüm 3- S. 67-70
|
6
|
Nesnelerin İlk Sınıfı-I
|
K1- Bölüm 4- S.70-77
|
7
|
Nesnelerin İlk Sınıfı-II
|
K1- Bölüm 4- S.77-140
|
8
|
Nesnelerin İlk Sınıfı-III
|
K1- Bölüm 4- S.140-155
|
9
|
Nesnelerin İkinci Sınıfı-I
|
K1- Bölüm 5- S.155-168
|
10
|
Nesnelerin İkinci Sınıfı-I
|
K1- Bölüm 5- S.168-195
|
11
|
Nesnelerin Üçüncü Sınıfı
|
K1- Bölüm 6- S. 195-208
|
12
|
Nesnelerin Dördüncü Sınıfı
|
K1- Bölüm 7- S. 208-220
|
13
|
Genel Değerlendirmeler ve Sonuçlar-I
|
K1- Bölüm 8- S. 220-228
|
14
|
Genel Değerlendirmeler ve Sonuçlar-II
|
K1- Bölüm 8- S. 228-239
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Belli başlı filozoflar ve düşünce akımlarına ilişkin bilgiye sahip olur
|
3
|
2
|
Felsefi kavram ve problem bilgisine sahip olur.
|
3
|
3
|
Felsefi soruşturma bilgi ve becerisini geliştirir.
|
3
|
4
|
Felsefi metin analizi yapma becerisi edinir.
|
3
|
5
|
Argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetleme ve gösterme becerisi edinir.
|
3
|
6
|
Yazılı ve sözlü olarak felsefi problem oluşturma, geliştirme, savunma ve ifade etme becerisi edinir.
|
3
|
7
|
Yaşam boyu öğrenme becerisini artırır.
|
3
|
8
|
Felsefi, bilimsel ve kültürel açıdan insanlık tarihindeki büyük gelişim ve değişimleri tanır.
|
3
|
9
|
Tarihsel ve kuramsal açıdan felsefi problem ve konuları birbiriyle ilişkilendirme becerisi edinir.
|
3
|