Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Fenomenolojik Hareketin Temel özellikleri
|
K1 - Bölüm 1 - s. 17-74
|
2
|
Franz Brentano (1838-1917) Fenomenolojik Hareketin Öncüsü
|
K1 - Bölüm 1 - s. 75-100
|
3
|
Carl Stumpf (1848-1936) Deneysel Fenomenolojinin Kurucusu
|
K1 - Bölüm 2 - s. 103-118
|
4
|
Edmund Husserl`in Saf Fenomenolojisi (1859-1938)
|
K1 - Bölüm 3 - S. 123-236
|
5
|
Asli Fenomenolojik Hareket
|
K1 - Bölüm 4- S. 241-284
|
6
|
Fenomenolojik Estetikten Metafiziğe
|
K1 - Bölüm 5- S. 285-356
|
7
|
Özler Fenomenolojisi: Max Scheller (1874-1928)
|
K1 - Bölüm 6- S. 359-401
|
8
|
Nicolai Hartmann`ın Eleştirel Ontolojisi (1882-1950)
|
K1 - Bölüm 7- S. 405-436
|
9
|
Bir Fenomenolog Olarak Martin Heidegger (1889-1976)
|
K1 - Bölüm 8- S. 439-535
|
10
|
Hareketin Fransız Evresi
|
K1 - Bölüm 9- S. 539-565
|
11
|
Gabriel Marcel (1889-1974)
|
K1 - Bölüm 10- S. 569-592
|
12
|
Jean Paul Sartre (1905-1980)
|
K1 - Bölüm 11- S. 595-668
|
13
|
Maurice Merleau-Ponty (1908-1961)
|
K1- Bölüm 12- s. 673-725
|
14
|
Paul Ricoeur (1913-2005)
|
K1- Bölüm 13- s. 727-759
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Belli başlı filozoflar ve düşünce akımlarına ilişkin bilgiye sahip olur
|
5
|
2
|
Felsefi kavram ve problem bilgisine sahip olur.
|
4
|
3
|
Felsefi soruşturma bilgi ve becerisini geliştirir.
|
4
|
4
|
Felsefi metin analizi yapma becerisi edinir.
|
-
|
5
|
Argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetleme ve gösterme becerisi edinir.
|
4
|
6
|
Yazılı ve sözlü olarak felsefi problem oluşturma, geliştirme, savunma ve ifade etme becerisi edinir.
|
-
|
7
|
Yaşam boyu öğrenme becerisini artırır.
|
-
|
8
|
Felsefi, bilimsel ve kültürel açıdan insanlık tarihindeki büyük gelişim ve değişimleri tanır.
|
-
|
9
|
Tarihsel ve kuramsal açıdan felsefi problem ve konuları birbiriyle ilişkilendirme becerisi edinir.
|
3
|