Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin tanımı, amaçları ve içeriği
|
|
2
|
Hayvan Özgürleşmesi-I, Bütün Hayvanlar Eşittir
|
K1, s. 37-64
|
3
|
Hayvan Özgürleşmesi-II, Araştırma Araçları
|
K1, s. 64-147
|
4
|
Hayvan Özgürleşmesi-III Sinai Çiftlikler
|
K1, s. 147-224
|
5
|
Hayvan Özgürleşmesi-IV Vejeteryan Olmak
|
K1, s. 224-256
|
6
|
Hayvan Özgürleşmesi-V İnsanın Hükümranlığı
|
K1, s. 256-289
|
7
|
Hayvan Özgürleşmesi-VI Günümüzde Türcülük
|
K1, s. 289-333
|
8
|
Hayatın Değeri-I Kişi Kavramı
|
K2, s. 27-53
|
9
|
Hayatın Değeri- II Ötenazi
|
K2, s. 101-128
|
10
|
Hayatın Değeri-III Hastayı Ölüme Terk Etmenin Ahlaki Boyutları, Hasta Seçimi
|
K2, s. 130-158
|
11
|
Hayatın Değeri-IV Embriyo Üzerine Deneyler
|
K2, s. 160-189
|
12
|
Hayatın Değeri-V Kürtaj
|
K2, s. 218-238
|
13
|
Hayatın Değeri-VI Ölümün Ortadan Kaldırılması I
|
K2, s. 319-341
|
14
|
Hayatın Değeri-VI Ölümün Ortadan Kaldırılması II
|
K2, s. 319-341
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Belli başlı filozoflar ve düşünce akımlarına ilişkin bilgiye sahip olur
|
3
|
2
|
Felsefi kavram ve problem bilgisine sahip olur.
|
-
|
3
|
Felsefi soruşturma bilgi ve becerisini geliştirir.
|
4
|
4
|
Felsefi metin analizi yapma becerisi edinir.
|
4
|
5
|
Argümanların tutarlılık ve geçerliliklerini denetleme ve gösterme becerisi edinir.
|
-
|
6
|
Yazılı ve sözlü olarak felsefi problem oluşturma, geliştirme, savunma ve ifade etme becerisi edinir.
|
2
|
7
|
Yaşam boyu öğrenme becerisini artırır.
|
-
|
8
|
Felsefi, bilimsel ve kültürel açıdan insanlık tarihindeki büyük gelişim ve değişimleri tanır.
|
4
|
9
|
Tarihsel ve kuramsal açıdan felsefi problem ve konuları birbiriyle ilişkilendirme becerisi edinir.
|
-
|