ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    İngilizce I YDİ101 GÜZ 2+0 Z 2
    Öğrenme Çıktıları
    1-Öğrenciler karşısındakini selamlar ve kendisini tanıtır, vedalaşır.
    2- Sınıfiçi İngilizcesini anlar ve kullanır.
    3-Başkasının sağlığı hakkında sorular sorar.
    4-Temel seviyede kişisel bilgi paylaşımı yapar.
    5-Çevresindeki, sahip olduğu nesneleri tanımlar, onlar hakkında konuşur.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14228
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14114
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)40155
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 60155
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   52
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     1,73 ---- (2)
    Dersin AKTS Kredisi   2
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Greetings, - Alphabet, - Countries and nationalities, - Classroom language Traveller-Student`s book-page 4-6
    2 Greetings, - Countries and nationalities, - Relationships, - Numbers, - Jobs Traveller-Student`s book-page 6- 17
    3 The verb ?be? (I, you, he, she, it, we, they), Traveller-Student`s book-page 11-13
    4 Possessive adjectives (my, your, his, her, its, our, their) Traveller-Student`s book-page 13
    5 Question words (who, what, where, how), - a/an Traveller-Student`s book-page 15-16
    6 Personal items, - Colors, - Items related to travelling, - Family members, - Clothes, - Opposite adjectives, - Physical appearance Traveller-Student`s book-page 22-31
    7 This/that/these/those, - The verb ?be?, - Plurals (regular/irregular), - Possessive case Traveller-Student`s book-page 22-25
    8 Whose?, - The verb ?have got?, - Adjectives Traveller-Student`s book-page 26-28
    9 Telling the time, - TV programmes, - Days of the week, - Free-time activities, - Daily routines, - Ways of getting around, - Household chores Traveller-Student`s book-page 36-47
    10 Present Simple, - What time / When Traveller-Student`s book-page 36-39
    11 Prepositions of time, - Adverbs of frequency Traveller-Student`s book-page 40-42
    12 Rooms and parts of a house, - Furniture and appliances, - Places in a town or city, - Addresses, Buildings, - Locations and directions, - Ordinals, - Adjectives describing homes Traveller-Student`s book-page 50-61
    13 There is / There are, - Prepositions of place, - a/an/the Traveller-Student`s book-page 50-54
    14 Object personal pronouns, - Imperative Traveller-Student`s book-page 54-57
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe/İngilizce
    Dersin Sorumlusu Oktay YAZICI, Salih POTUKOĞLU, Selahattin EVREN, Hatice KIZILKAYA, Ayşe İrem KÜTÜKOĞLU, Seda YAZICI, Seda YILMAZ SAKA, Zeynep MADEN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Traveller (mm publications) Beginner (first 4 modules of the student?s book)
    Yardımcı Kitap Traveller (mm publications) Beginner (Workbook, first 4 modules), ders CD?si, sözlük, kitabın web sitesi ve diğer dil ile ilgili internet siteleri.
    Dersin Amacı Yabancı dilde yazı veya söz ile anlatılmak isteneni doğru olarak anlayabilme, amaca uygun yazım tekniğini kullanarak anlaşılır şekilde yazabilme ve anlatılmak isteneni anlaşılır bir şekilde sözle ifade edebilme.
    Dersin İçeriği Greetings, - Names, - Countries and nationalities, - Classroom language ? Numbers, - Classroom objects Colors, - Personal items, - Jobs, - Adjectives, - Telling the time The verb ?be? (I, you, he, she, it, we, they), - Possessive adjectives (my, your, his, her, its, our, their), These/those, - Plurals, - The verb ?can?, - a/an, - Who Everyday activities, - Days of the week, - jobs, - Free-time activities, - Types of music, - Types of films, - Technology words Present Simple, - Prepositions of time. ? Would like to / want to, - like/love/enjoy/hate/can?t stand + v(ing), Adverbs of frequency, - How often/once-twice, - When? Family, - Furniture and appliances, - Rooms and parts of a house, - Prepositions of place, - Places in a town-city, - Seasons, - The weather, - Letters and e-mails Present Progressive, - whose?, - Possessive pronouns, - There is/there are an/an/the, - Present simple vs Present Progressive, - why / because Containers, - Food and drink, - Food courses,- parts of the body, - Ailments, - Fitness words Countable/uncountable nouns, - some/any/no, - how much/ how many Much/many/a lot of/ lots of/a few/a little, - Object personal pronouns, - The verb ?should?
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Etkili ve empatik iletişim becerilerini geliştirir. -
    2 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar. -
    3 Bilişim teknolojilerini etkili ve etil kurallara uygun kullanır. -
    4 Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir. -
    5 Bir yabancı dili kullanarak öğrenim gördüğü bilim alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri takip eder. -
    6 Bir yabancı dili Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanır. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster