ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Kültürlerarası Farkındalık OSD131 GÜZ-BAHAR 2+0 Üniversite S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Kültürel farklılıklar ile ilgili fikir alışverişinde bulunur.
    2-Farklı kültürel fikirlere İngilizce olarak yanıt verir.
    3-Kendi kültürü ve diğer kültürlere dair öz değerlendirme yapar.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14228
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14228
    Ödevler202612
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)3011010
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 5011515
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   93
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     3,1 ---- (3)
    Dersin AKTS Kredisi   3
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Şehrini keşfet K1-Ünite 1
    2 Sıra dışı meslekler K1-Ünite 2
    3 Seyahat K1-Ünite 2
    4 Gece hayatı K1-Ünite 3
    5 İnsanlar ve hayvanların ilişkisi K1-Ünite 4
    6 Hikaye K1-Ünite 2
    7 Moda ve takının tarihi K1-Ünite 5
    8 Öğrenci sunumları K3-s:1-50
    9 Mashup K1-Ünite 6
    10 Kendi karakterini yarat K1-Ünite 2
    11 Kullanışlı ve ilginç teknolojiler K1-Ünite 7
    12 Yakın geçmişin izinde K1-Ünite 8
    13 Zaman kapsülüne mektup K1-Ünite 2
    14 Öğrenci poster sunumları K3-s:1-50
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Abdulkadir Gökmen, Ayşe İrem Kütükoğlu, Hatice Kızılkaya, Hikmet Uluğ, Oktay Yazıcı, Rabia Aksoy Arıkan, Salih Potukoğlu, Seda Yazıcı Köksal, Seda Yılmaz Saka, Selahattin Evren, Zeynep Maden
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Kousataff, L. (2017). Impact 1. National Geographic Learning: Boston, USA. K2. Öğretim görevlisi ders notları K3. Reynolds, S., Valentine, D.& Munter, M. (2011). Cross-Cultural Communication. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education Inc.
    Yardımcı Kitap YK1. Reynolds, S., Valentine, D. & Munter, M. (2011). Cross-Cultural Communication. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education Inc. YK2. https://eltngl.com/sites/impact/student-resources/british-english/level-1
    Dersin Amacı Bu ders, temel akademik dil becerilerini küresel farkındalık, bilgi okuryazarlığı, eleştirel düşünme gibi 21. yüzyıl becerileri ile birleştirerek öğrencilerin kültürlerarası yeterliliklerini ve onların hem küresel hem de yerel ortamlara uyum sağlama becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır.
    Dersin İçeriği Şehrini keşfet-geniş zaman Sıra dışı meslekler-alışkanlıklar Seyahat-tekrar Gecenin sırrı- şimdiki zaman Birlikte yaşamak-modals Hikâye-tekrar Moda-geçmiş zaman Mashup-sıfatlar İlginç teknolojiler- üstünlük ifadeleri Yakın geçmişin izinde-yakın geçmiş zaman Zaman kapsulüne mektup-tekrar
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Etkili ve empatik iletişim becerilerini geliştirir -
    2 Sosyal ve kültürel hakların evrenselliğini destekler -
    3 Analitik ve eleştirel düşünce ile beraber konuları değerlendirir -
    4 Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar -
    5 Bilişim teknolojilerini etkili ve etik kurallara uygun kullanır -
    6 Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster