ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Turizm Pazarlaması CTU203 GÜZ 2+1 Fak./ Üni. Z 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Turizm pazarlaması ile ilgili kavramları tanıyabilme
    2-Hedef pazar seçim ölçütlerini söyler..
    3-Ulusal ve uluslar arası turizm pazarlarında günün şartları doğrultusunda uygulanması gereken stratejileri açıklar
    4-Pazarlama karması elemanlarını (ürün, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurma) açıklar.
    5-Pazarlama karması elemanlarını (ürün, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurma) açıklar.
    6-Çeşitli araştırma tekniklerinden (anket, gözlem, durum analizi vb) yararlanarak pazarlama araştırması yapar.
    7-Turizm pazarlama tekniklerini söyler.
    8-Turizm pazarında söz konusu modern pazarlama tekniklerinden yararlanır
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Hıdır Harbalıoğlu
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar KOZAK, N., Turizm Pazarlaması, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Pazarlama-turizm pazarlama ile ilgili temel kavramları tanıyabilme Turizm işletmelerinde Pazar bölünmesi, Pazar ve pazarlama stratejilerini kavrayabilme. Turizm pazarlama karması elemanları ile pazarlama araştırmalarını kavrayabilme Turizm işletmeleri açısından modern pazarlama tekniklerini kavrayabilme
    Dersin İçeriği Turizm işletmelerinin pazarlama ile ilgili temel kavramları turizm alanında gerektiğince kullanabilme kabiliyetini geliştirici bilgilendirme, Pazarlamanın Tanımı İşlevleri, Turizm Hizmetlerinin Özellikleri, Turizm Pazarlama Araştırması, Hedef Pazarın Seçimi ve Pazar Bölümlendirme, Turistik Ürün Kararları, Turizm Sektöründe Yer Alan Dağıtım Kurumları, Elektronik Ortamlarda Pazarlama, Turizm Sektöründe Kişisel Satış.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster