ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Pazarlama ve Satış Yönetimi CIS204 BAHAR 3+1 Fakülte Z 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın konusunu, kapsamını ve özelliklerini açıklar.
    2-Pazarlama yönetiminin gelişme dönemlerini ve modern pazarlama yönetimini açıklar.
    3-Pazarlama sistemini ve pazarlamayı etkileyen çevre faktörlerini açıklar.
    4-Pazarlamanın yararlarını ve stratejik pazarlama sürecinin aşamalarını açıklar.
    5-Tüketici pazarlarının çeşitlerini, özelliklerini, tüketici davranışlarını etkileyen sosyal, psikolojik ve kişisel faktörleri açıklar.
    6-Tüketicinin satın alma karar sürecini açıklar.
    7-Pazarları değerlendirerek, işletme satış tahminlerini ve başlıca tahmin metotlarını açıklar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğretim Görevlisi İlhan YÜREKLİ
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Öğretim Görevlisi İlhan YÜREKLİ
    Kaynaklar K1::Dr. İbrahim BOZACI,Dr. Ertuğrul KARAKAYA, Dr.Yunus Bahadır GÜLER K2: Prof.Dr. İrfan ÇAĞLAR- Pazarlama. K3: Dr Öğretim Üyesi Ahmet Çoban-Pazarlama ve Satış Yönetimi K4: Prof. Dr Cemal YÜKSELEN-Pazarlama
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı 1. Modern pazarlama misyonunu oluşturabilme. 2. Hedef pazarı belirleyebilme ve yeni mamul geliştirilmesinde izlenecek süreci kavrayabilme. 3. Mamulün hayat seyrinde izlenecek pazarlama stratejilerini kavrayabilme. 4. Fiyat, tutundurma ve dağıtım kanallarını kavrayabilme. 5. Pazarlama araştırmasını ve uluslar arası pazarlamayı kavrayabilme.
    Dersin İçeriği Pazarlamanın Konusu, Kapsamı,Gelişimi Modern Pazarlama Pazarlama Çevresi Stratejik Planlama Tüketici Pazarları ve Tüketici Davranışı ile Endüsriyel (Örgütsel )Pazarlar Pazarlamanın Rolü Pazarlama Çevresi Stratejik Planlama Pazarlama Bilgi Sistemi Pazarlama Araştırması Pazar Bölümlendirme Hedef Pazar Seçimi ve Talep Tahminleri Pazarlama Karması Doğrudan Pazarlama ve Hizmet Pazarlaması Elektronik Ticaret ve İnternette Pazarlama Pazarlama Yönetimi ve Uluslararası Pazarlama
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster