ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Halkla İlişkiler CBY204 BAHAR 4+0 Z 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Halkla ilişkilerde temel kavramları açıklar.
    2-Halkla İlişkiler faaliyetlerini açıklar.
    3-Kurumsal imaj oluşturma ve sürdürmeyi açıklar.
    4-Medya planlaması yapar.
    5-Kamuoyu oluşturur.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Dr. Aslı ÖZTÜRK
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Tengilimoğlu, D., Öztürk Y., (2008). İşletmelerde Halkla İlişkiler. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
    Yardımcı Kitap YK1. Biber, A. (2003). Halkla İlişkilerde Temel Kavramlar. Ankara: Nobel Yayınları.
    Dersin Amacı Kamu kurumları ve özel şirketlerin sundukları ürün ve hizmetlerin iç ve dış hedef kitleye ve kamuya tanıtımını yapmak, kamuoyu nezdinde kurum ve markaya karşı sempati, ilgi oluşturmak ve bunu sürekli kılmak amacıyla oluşturulan Halkla İlişkiler departmanlarında istihdam edilecek ara elemanlara Halkla İlişkiler bilimsel temel bilgileri vermek, Halkla İlişkiler biliminin temellerini, doğuş nedenlerini, önemini ve ilkelerini kavratmak. Mesleğin icrasında gerekli hedef kitle analizi, etkinlik tasarım ve yönetimi, medya ilişkileri hakkında donanımlı hale getirmek.
    Dersin İçeriği Derste Halkla İlişkiler mesleğinin tanımı, doğuşu ve öneminin yanı sıra bu kavrama yakın diğer kavramlar incelenecek ,farklar ortaya konulacak ve Halkla İlişkiler mesleğini icra edebilmek için gerekli temel bilgiler verilecektir.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster