ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    PAZARLAMA İLKELERİ CBY223 GÜZ 4+0 Üniversite S 5
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama karması elemanlarını (ürün, fiyat, dağıtım, ve tutundurma çabaları ) açıklar.
    2-Pazarlamada yönetim prensiplerini ve pazarlama planı oluşturma sürecini açıklar.
    3-Pazarlamada uygulanabilecek stratejiler ve kontrol yöntemlerini açıklar.
    4-Pazarlamada karar verme ve denetimi açıklar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. İlknur AYAR
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Mucuk, İ. (2009). Pazarlama İlkeleri. Türkmen Kitabevi, İstanbul.
    Yardımcı Kitap YK1. İslamoğlu, A. (2002). Pazarlama İlkeleri. Beta Yayımevi, Bursa.
    Dersin Amacı Pazarlama ilkelerinin ve pazarlamada yönetsel uygulamaların kavranması.
    Dersin İçeriği Pazarlama ile ilgili Temel Kavramlar; Pazarlama Fonksiyonları; Pazarlamada Karar Verme; Pazarlama Planlaması; Pazarlama Yönetim Süreci; Pazarlamanın Çevre Koşulları; Satın Alma Davranışları; Hedef Pazar Kararları; Pazarlama karması Elemanlarına ilişkin Kararlar; Pazarlama planı; Pazarlama Faaliyetlerinin Denetimi
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster