ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Okul Öncesi Dönemde Değerler Eğitimi ÇGE112 GÜZ-BAHAR 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Değerlerin ne olduğunu özetler.
    2-Evrensel değerlerin ne olduğunu tartışır.
    3-Değerler eğitiminin önemini açıklar.
    4-Toplum için değerlerin korunmasının önemini tartışır.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Dr. Gül Kadan
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Aydın, M.Z. ve Akyol-Gürler, Ş. (2013). Okulda Değerler EğitimiAnkara: Nobel Yayınları K2. Turan, R. ve Ulusoy, K. (Ed) (2016). Farklı Yönleriyle Değerler Eğitimi Ankara: Pegem Akademi
    Yardımcı Kitap YK1 Tillman, D. (2014). 8-14 Yaş Grubu Öğrencileri için Yaşayan Değerler Eğitimi Etkinlikleri V. Aktepe (Çev.). Konya: Eğitim Yayınevi YK2. Çankırılı, A. (2015). Ailede ve Okulda Değerler Eğitimi İstanbul: Zafer Yayınları
    Dersin Amacı Bu dersin amacı çocuk gelişimi öğrencilerine, değerlerin ne olduğunu, değerlerin çocuklara nasıl öğretilebileceğini kazandırmak ve değerlerin toplum için önemini kavramalarını sağlamaktır.
    Dersin İçeriği Değer nedir, Okulda değerler eğitimi, Aile değerleri eğitimi, Sosyal yaşam ve değerler, Çevresel değerler ve eğitim, Medya ve değerler, Karakter eğitiminin önemi, İnsan hakları eğitimine duyulan ihtiyaç, Çocuk hakları, Değer eğitiminin temel özelliklerii Değerler eğitiminde güncel yaklaşımlar, Değer eğitiminde kullanılan yöntemler, Değerler eğitimi ile ilgili okul öncesi eğitim kurumlarında yapılacak etkinlik örnekleri, Değerler eğitimi ile ilgili ilköğretim kurumlarında yapılacak etkinlik örnekleri
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster