ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Öğrenme Psikolojisi ÇGE316 GÜZ-BAHAR 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Öğrenme yaklaşımlarını dikkate alarak eğitim programı ve öğrenme ortamları planlar.
    2-Öğrenmeyi etkileyen etmenleri tartışır.
    3-Öğrenmeye ilişkin farklı yaklaşımları karşılaştırır.
    4-Öğrenme ürünlerine örnek gösterir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Gül Kadan
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Aral, N. ve T. Duman (Ed.) (2017) Eğitim Psikolojisi Ankara: Pegem Akademi
    Yardımcı Kitap YK1. Senemoğlu, N. (2013). Gelişim, Öğrenme ve Öğretim: Kuramdan Uygulamaya Ankara: Yargı Yayınları YK2. Ulusoy, A. (Ed). (2013). Gelişim ve Öğrenme Psikolojisi 7. Baskı Ankara: Anı Yayıncılık.
    Dersin Amacı Bu dersin amacı,öğrenme ile ilgili temel bilgiler, öğrenmeye ilişkin çeşitli yaklaşımlar ile bu yaklaşımları uygulama yeterliliği kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği Eğitim ve Öğrenme İle İlgili Temel Kavramlar, Öğrenmeyi Etkileyen Etmenler, Öğrenme Kuramları,, Öğrenmede Davranışçı Yaklaşımlar, Öğrenmede Bilişsel Yaklaşımlar, Öğrenmede İnsancıl Yaklaşımlar, Öğrenmede Sosyal Öğrenme Yaklaşımı, Öğrenmede Bilgi İşleme Modeli, Öğrenme Ürünleri, Yetişkin Eğitimi, Sınıf Yönetimi, Öğrenme Kuramlarının Okul Öncesi Eğitimde Uygulanması, Öğrenme Kuramlarının İlköğretimde Uygulanması, Öğrenme Kuramlarının Yetişkin Eğitiminde Uygulanması
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster