ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Duygusal Zeka Gelişimi GER106 BAHAR 2+0 Fakülte S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Kişisel farkındalık-kendini tanıma bilgisi geliştirir.
    2-Diğerlerini etkileme ve ikna becerilerini geliştirir.
    3-Başkalarının duygularını fark eder.
    4-Kendilerinin ve başkalarının duygularını yönetir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Sevcan Toptaş Kılıç
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Dr. Öğr. Üyesi Sevcan Toptaş Kılıç
    Kaynaklar K1-Özdemir Yaylacı, G. (2006). Kariyer yaşamında duygusal zeka ve iletişim yeteneği. İstanbul: Hayat Yayınları.
    Yardımcı Kitap YK1-Goleman, Daniel (2009). Sosyal Zeka. İstanbul: Varlık Yayınları YK2-Özer, A.K. (2009). Ben Değeri Tiryakiliği Duygusal Gerilimle Başedebilme (10.Basım). İstanbul: Sistem Yayıncılık. YK3-Clark, L. (2000). Duygulara Yardım (Çev: Yazgan, G.). İstanbul: Evrim Yayınları.
    Dersin Amacı Bu dersin amacı öğrencilerin duygusal zeka yetkinlikleri konusunda farkındalık kazanmaları, ve bu alanla ilgili yetkinliklerini (empatik iletişim, aktif dinleme, öz bilinç, vicdanlı olma gibi) geliştirmeleri, kişilerarası ilişkilerde ve çalışma yaşamında yaşanan sorunları çözebilmeleridir.
    Dersin İçeriği Duygusal zeka becerilerini fark ettirme, durumunu değerlendirme ve duygu yönetimi konusunda beceri kazanma
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster