Kaynaklar
|
K1. Bürger, P. (2019). Avangard kuramı. İletişim, İstanbul.
K2. Foster, H. (2004). Tasarım ve suç: Müze - mimarlık - tasarım. İletişim, İstanbul.
K3. Foster, H. (2013). Sanat-mimarlık kompleksi: Küreselleşme çağında sanat, mimarlık ve tasarımın birliği. İletişim, İstanbul.
K4. McWilliam, N. (2011). Mutluluk hayalleri: Sosyal sanat ve Fransız solu (1830-1850). İletişim, İstanbul.
K5. North, M. (2014). Hollanda altın çağı`nda sanat ve ticaret. İletişim, İstanbul.
K6. Artun, N. A., Artun, A. (2018). Dada kılavuz: 1913-1923 Münih, Zürih, Berlin, Paris. İletişim, İstanbul.
K7. Perniola, M. (2015). Sanat ve gölgesi: Sanattan geriye ne kaldı? İletişim, İstanbul.
K8. Rancière, J. (2012). Estetiğin huzursuzluğu: Sanat rejimi ve politika. İletişim, İstanbul.
K9. Stallabrass, J. (2009). Sanat A.Ş.: Çağdaş sanat ve bienaller. İletişim, İstanbul.
K10. Thompson, D. (2011). Sanat mezat: Çağdaş sanatın ve müzayede evlerinin tuhaf ekonomisi. İletişim, İstanbul.
K11. Wilde, O. (2008). Sanatçı: Eleştirmen, yalancı, katil. İletişim, İstanbul.
K12. Williams, R. (2017). Kültür ve toplum: 1780-1950. İletişim, İstanbul.
K13. Wu, C. T. (2005). Kültürün özelleştirilmesi: 1980`ler sonrasında şirketlerin sanata müdahalesi. İletişim, İstanbul.
K14. Yardımcı, S. (2005). Kentsel değişim ve festivalizm: Küreselleşen İstanbul`da bienal. İletişim, İstanbul.
|