ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Disiplinler Arası Sanat Atölyesi II RES308 BAHAR 1+2 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Proje temelli sanatsal uygulamalar için metin çalışmaları geliştirir.
    2-Resim, fotoğraf, video, enstalasyon, heykel gibi çağdaş disiplinler arasındaki ilişkileri analiz eder.
    3-Projelerin görsel olarak kurulma uygulamaları yapar.
    4-Özgün ve çağdaş bir proje geliştirir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doçent Bahar Başak Üstel Arı
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Arapoğlu, F. Disiplinlerarasılık, Coğrafi Kavramlar ve Sanatsal Bir Edim Olarak Yürümek. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/tezler-disiplinlerarasilik-cografi-kavramlar-ve-sanatsal-bir-edim-olarak-yurumek/4296 , 4 Ocak 2019. K2. Şahiner, R. Çağdaş Sanatta Temsiliyet Krizi: Çağdaş Kuramlar ve Güncel Tartışmalar. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/cagdas-sanatta-temsiliyet-krizi-cagdas-kuramlar-ve-guncel-tartismalar/2326 20 Şubat 2014. K3. Dereli, H. C. Damien Hirst ve Emlak Sanatçılığı. e-skop: http://www.e-skop.com/skopbulten/damien-hirst-ve-emlak-sanatciligi/2073usg=AOvVaw1u3nFigVYzfRb6ltmPKbsy, 8Temmuz 2014. K4. Artaud, A. Açık Bir Dilde Manifesto. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/pasajlar-acik-bir-dilde-manifesto/23 Mart 2013. K5. Esanu, O.Neoliberal Dönemde Çağdaş Sanatın Örgütlenmesi IV: Eserden ?Proje?ye, Sanatçıdan ?Girişimci?ye. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/neoliberal-donemde-cagdas-sanatin-orgutlenmesi-iv-eserden-%E2%80%9Cproje%E2%80%9Dye-sanatcidan-%E2%80%9Cgirisimci%E2%80%9Dye/1502 22 Ağustos 2013. K6. Koç, E. (2019, 06 13). Anselm Kiefer: Sanatının Anlam ve Biçimlendirme Kaynakları. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/tezler-anselm-kiefer-sanatinin-anlam-ve-bicimlendirme-kaynaklari/5114 adresinden alındı. K7. Fırat, B. Ö. Hayal Gücü Olmadan Özgürleşme Olmaz! e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/hayal-gucu-olmadan-ozgurlesme-olmaz/977, 23 Aralık 2012. K8. Han, B.-C. Kopyalar ve Özgünler. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/kopyalar-ve-ozgunler/3749, 10 Nisan 2018. K9. Ufuk Kılıç. Kurt Schwitters: Merz Dada. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/dadanin-100-yili-kurt-schwitters-merz-dada/3073, 16 Ağustos 2016. K10. Berk, E. Halk Zevki ve Zevksizlik Arasında: Bir Kitsch Sosyolojisine Doğru. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/halk-zevki-ve-zevksizlik-arasinda-bir-kitsch-sosyolojisine-dogru/3728, 21 Mart 2018. K11. Morkoç, M. Sanat Nesnesi ve Mekân İlişkisi Üzerine Uygulamalar. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/tezler-sanat-nesnesi-ve-mek%C3%A2n-iliskisi-uzerine-uygulamalar/2836, 2 Mart 2014. K12. Bir Gökdelen Efsanesi: Torre David. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/bir-gokdelen-efsanesi-torre-david/2070, 6 Ağustos 2014. K13. Taburoğlu, Ö. Gelmeyen Varlık: Beckett Anlatılarında Sonsuz Bekleyiş. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/gelmeyen-varlik-beckett-anlatilarinda-sonsuz-bekleyis/5424, 13 Ağustos,2019. K14. Stallabrass, J. Elit Sanat, Popülizm ve Eleştiri. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/elit-sanat-populizm-ve-elestiri/3591, 21 Aralık 2017.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Proje temelli sanat uygulamalarında resim ve resim dışındaki disiplinlerle ilişkili olarak güncel problemlerin ve çok katmanlı içeriklerin kullanılabileceği çağdaş sanat pratiklerinin öğrenilmesi
    Dersin İçeriği Disiplin sınırlarının ortadan kaldırıldığı multidisipliner sanat formlarını anlama ve çözümleyebilme bu dersin içeriğini oluşturmaktadır.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster