ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Dijital Yayıncılık GRA414 BAHAR 2+1 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bir dijital yayının nerelerde nasıl kullanılacağının farkında olur
    2-Farklı fotoğraf işleme ve dijital doküman oluşturma yazılımlarını seçer
    3-Resimler üzerinde uygun yazılımla değişiklik yapar
    4-Dijital doküman oluşturur
    5-Dijital yayıncılığın pazarlama ve reklamcılık konularında önemini açıklar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr Öğr. Üyesi Serkan Vural
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar C.C.Chapman , Ann Handley . Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları: Mediacat Yayınları, 2012. Oğuz Kuş. İçerik Pazarlama: Dijital Dünyada Marka ve Hikaye Yaratma Stratejileri, 2016. Bergsland, D. (2002). Introduction to Digital Publishing. Delmar Cengage Learning. Lake, S. E. L. & Bean, K. (2008). Digital Desktop Publishing. Thomson South-Western
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Dijital yayıncılık, basım ve fotoğraf uygulamalarının yanında, basın-yayın, doküman oluşturma, pazarlama, reklamcılık ve grafik tasarım konularını da içine alarak yayıncılığın dijital ortamda nasıl uygulandığının öğretilmesi amaçlanmaktadır.
    Dersin İçeriği İletişim teknolojilerinin gelişmesiyle sosyal ağlarda dijital yayınların üretimi önemli hale gelmiştir. İnternet ve taşınabilir cihaz kullanıcılarının alışkanlıkları doğrultusunda özgün ve etkileşimli içerikler üretmek ve üretilen bu içeriklerin nasıl uygulamaya dönüşmesi gerektiğini, nasıl bir düzen içerisinde kullanıcılara sunulması gerektiğini öğrenir.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster