ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Yüzeysel Seramik Tasarımı SER317 GÜZ 2+1 Z 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Yüzeysel seramik tasarımı hakkında bilgi sahibi olur.
    2-Işık, gölge, renk, alçak, yüksek ilişkisini kurarak seramik malzeme ile yüzeyde kompozisyon oluşturur.
    3-Mekan ve tasarım ilişkisi kurar, tasarımı mekan özelliklerine göre çözümler.
    4-Şekillendirme, pişirme, sırlama ve montaj sırasında karşılaşabileceği sorunları tasarım aşamasında çözümler.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Eser ŞENSILAY
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Öğr. Gör. Eser ŞENSILAY
    Kaynaklar K1. Öğr. Gör. Eser ŞENSILAY ders notları K2. Gül, S. N., Özkeçeci, İ. Alacalı, H., Çağdaş Mimari Yapılarda Seramik Panolar ve Yıldız Teknik Üniversitesi Kongre ve Kültür Merkezi Uygulaması, The Turkish Online Journal Of Design, Art And Communication - Tojdac October, Volume 4, Issue 4, 2014, s.71-81 K3. Mutlu, H. S., Çağdaş Kent Mimarisinde Seramik Panolar ve İnönü Üniversitesi Kongre ve Kültür Merkezi Uygulaması, İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi, Cilt 6, Sayı 14, 2016, s.1-12 K4. Kahraman, G., Mimari Duvar Yüzeyi Seramik Çalışmalarında Atilla Galatalının Yeri, The Journal Of Social Sciences Institute- Afro-Eurasia, Special Issue, s. 96-102 K5. Yemenicioğlu N.,, Korkmaz, E., Bedri Rahmi Eyüboğlu ve Resim Yüzeyi Olarak Seramik Malzeme, Ulakbilge, 42, 2019, s. 853-866 K6. Özel Aktan, L., Katmanlı Çini Tekniği ile Bengü Çiçekleri Panosu, FSMVÜ İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi, Sayı 2, 2013
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Dersin amacı iç ve dış mekanda kullanılmak üzere sanatsal, modüler ya da dekoratif yüzeysel seramik tasarımları oluşturmaktır.
    Dersin İçeriği İç ve dış mekanda kullanılmak üzere sanatsal, modüler ya da dekoratif yüzeysel seramik tasarımları oluşturmaya yönelik uygulamalar yapılması.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster