Kaynaklar
|
K1: Mutlu, Erol (2017) İletişim Sözlüğü, Ankara: Ütopya Yayınları.
K2: Bakcan, Fulya (2019) Popüler Kültür Ekseninde Popüler Müzik Ve Sosyal Medyanın Müzik Üzerine Etkisi, Maltepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Radyo Televizyon Sinema Anabilim Dalı,Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
K3: Öğüç, Çağdaş (2015) İletişim Şekli Olarak Protest Müzik: Blues Örneği, Yakın Doğu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Radyo Televizyon ve Sinema Anabilim Dalı, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
K4: Mimaroğlu,İlhan (1958) Caz Sanatı, İstanbul: Yenilik Yayınevi.
K5: Yanıkoğlu, Arzum, (2007) Caz Müziğinin Bugünkü Sorunları:Caz Müziğinin Üretilme Koşullarının Güncel Görünümü, Başkent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Bilimi Anabilim Dalı Müzik Bilimi Yüksek Lisans Programı Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
K6: Manning, Peter (1987) Electronic and Computer Music, New York: Clerendon Press, Oxford Reprinterd in paperback.
K7: Mimaroğlu İlhan (1991) Elektronik Müzik, İstanbul: Pan Yayıncılık.
K8: Şardan, Mustafa (2017) Modern Müzik Tarihinden 250 Albüm, İstanbul: Librum Kitap.
K9: Bengi, Derya; Zat, Erdir (2020) 100. Yılında Cumhuriyet`in Popüler Kültür Haritası .1 (1923-1950), İstanbul: Yapı Kredi Yayınları.
K10: Bengi, Derya (2020) 50`li Yıllarda Türkiye: Sazlı Cazlı Sözlük, İstanbul: Yapı Kredi Yayınları.
K11: Bengi, Derya (2012) Uzayda Bir Elektrik Hasıl Oldu 1960`larda Müzikli Türkiye, İstanbul: Anadolu Kültür.
K12: Bengi, Derya (2020) 70`li Yıllarda Türkiye: Sazlı Cazlı Sözlük, İstanbul: Yapı Kredi Yayınları.
K13: Dilmener, Naim (2003) Hafif Türk Pop Tarihi, Bak Bir Varmış Bir Yokmuş, İstanbul: İletişim Yayınları.
|