ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Reklam ve Prodüksiyon STV306 BAHAR 3+0 Fakülte S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Reklam fikirlerini uygular.
    2-Reklam mecralarına göre yaratıcı fikirler geliştirmeyi tanır.
    3-Reklam çekimi için gerekli teknik malzemeyi hazırlar.
    4-Prodüksiyon aşamalarını tanır.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Salih KÖSE
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Kocabaş, F., Elden, M. (1999). Reklamcılık; Kavramlar, Kararlar, Kurumlar. İletişim Yayınları, İstanbul. K2. Akbulut, N. T., Balkaş, E. E. (2006). Adım Adım Reklam Üretimi Reklam Filmi Prodüksiyonu. Beta Yayınları, İstanbul.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Temel reklamcılık bilgilerini almış öğrencilerin çeşitli raklamcılık prodüksiyonu uygulamaları yaparak mesleki deneyim elde etmelerini amaçlar.
    Dersin İçeriği Reklam, prodüksiyon, reklam yazarlığı, yaratıcı yazarlık, çekim aşamaları, çekim süreci.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster