ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Pazarlama Yönetimi İŞL202 BAHAR 3+0 Z 5
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama planı ve stratejik pazarlama planlaması kavramlarını tanımlayarak stratejik pazarlama planı geliştirir.
    2-Etkin markalama stratejileri geliştirir.
    3-Ambalaj ve etiketleme sorunlarını çözümler.
    4-İşletme için rekabet analizi yapar.
    5-Endüstriyel pazarlara yönelik pazarlama stratejileri geliştirir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1.İSLAMOĞLU, A. H. (2009), Pazarlama Yönetimi, Beta Yayınevi.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencilerin pazarlama yönetim süreci, pazarlama planları, yeni ürün geliştirme, marka, rekabet analizi, talep ölçümü ve endüstriyel pazarlar hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster