ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Tüketici Davranışı İŞL331 GÜZ 3+0 Fakülte S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Tüketici kavramının anlaşılması
    2-Tüketici davranışı oluşumuna etki eden faktörlerin belirlenmesi
    3-Tüketicilerin davranışını etkileyen içsel faktörlerin incelenmesi
    4-Tüketicilerin davranışını etkileyen dışsal faktörlerin incelenmesi
    5-Tüketici satın alma karar sürecinin yapısının öğrenilmesi
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Yavuz ODABAŞI ve Gülfidan BARIŞ (2002), Tüketici Davranışı, Media-Cat, İstanbul
    Yardımcı Kitap Koç, E. 2007.Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri: Global ve Yerel Yaklaşım, Seçkin Yayıncılık İslamoğlu, A.H., (2003), Tüketici Davranışları, Beta Basım, İstanbul
    Dersin Amacı Tüketici davranışının oluşumunun ele alındığı bu derste, tüketici davranışını etkileyen içsel ve dışsal faktörlerin öğrenilmesi amaçlanmaktadır. Aynı zamanda tüketici satın alma karar sürecinin yapısının anlaşılması da dersin amaçları arasındadır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster