ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Marka Yönetimi İŞL333 GÜZ 3+0 Fakülte S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Markanın önemini açıklar.
    2-İşletmeler için etkin marka stratejileri geliştirir.
    3-İşletmelerin marka stratejilerini değerlendirir.
    4-Marka konumlandırma stratejileri geliştirir.
    5-Marka yönetimindeki sorunları değerlendirir.
    Ön Koşul İŞL201 Pazarlama Temelleri İŞL 202 Pazarlama Yönetimi
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Prof. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Akat Ö & Taşkın Ç. (2008). Marka ve Marka Stratejileri, Aktüel Yayınları.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencilerin markanın temelini, işletmeler açısından markanın önemi, markayı konumlandırabilme ve markalama kararları konularında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği Marka tanımı, marka özellikleri, marka konumlandırma, imaj oluşturma, marka farkındalığı, marka sadakati ve marka savunuculuğu, marka sermayesi, müşteri temelli marka değeri
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster