ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Satış Yönetimi İŞL386 GÜZ-BAHAR 3+0 S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Satış yönetiminin işletmeler için önemini kavrar
    2-İşletmeler için etkin satış örgütü oluşturur
    3-Satış elemanlarının seçiminde ve eğitilmesinde görev alır
    4-Etkin satış için satış elemanlarını güdülenmesine katkıda bulunur
    5-Satışın gerçekleşmesi için etkin bir satış süreci hazırlar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe/İngilizce
    Dersin Sorumlusu Öğretim Görevlisi Dr. Bedri Münir Özdemir
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Öğretim Görevlisi Dr. Bedri Münir Özdemir
    Kaynaklar K1. Jobber, D., & Lancaster, G. (2009). Selling and Sales Management David Jobber & Geoff Lancester. (8th. Ed.) Prentice Hall/Financial Times, Harlow. K2.Ingram, T. N., LaForge, R. W., Schwepker, C. H., & Williams, M. R. (2015). Sales management: Analysis and decision making.(8th. ed.) Routledge,London and New York.
    Yardımcı Kitap Mehmet KARAFAKİOĞLU, (2012), Örnek Olaylarla Satış Yönetimi, Literatür Yayıncılık.
    Dersin Amacı Satış ve satışın önemini açıklama, işletmeler için satış stratejilerini teorik ve pratik anlamda kavrama ve yorumlama bilgi ve becerilerini temel düzeyde kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği Satışa genel bakış, satış çevresi, satış tekniği, satış yönetimi ve satış kontrolü ana bölümlerini içermektedir
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster