ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ İŞL434 GÜZ-BAHAR 3+0 Fakülte S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Stratejik pazarlama planı geliştirip uygular
    2-Pazarlama stratejilerini analiz ederek yorumlar
    3-İşletmeler için Pazar fırsatlarını değerlendirir
    4-Büyüyen ve doymuş pazarlar için pazarlama stratejileri geliştirir
    5-Kriz dönemlerinde işletmelerin uygulayacağı stratejileri geliştirir
    6-İşletmeler için etkin değer önerileri geliştirir
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Norton PALEY, (2008), Stratejik Pazarlama Planı, Mediacat. Philip KOTLER, (2000), Kotler ve Pazarlama, Sistem Yayıncılık.
    Yardımcı Kitap Muhittin KARABULUT, (2004), Ulusal ve Küresel Pazarlarda Stratejik Pazarlama Yönetimi, Universal Yayıncılık.
    Dersin Amacı Öğrenciye;stratejik pazarlama ve planlama temellerini kavrayabilme, pazarlamacı perspektifiyle stratejik pazarlamanın önemini kavrayabilme, işletme, müşteri ve rekabet analizleri yapabilme ve etkin pazarlama stratejileri oluşturmada gerekli bilgi ve becerileri temel düzeyde kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster