ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Bilimsel İletişim BBY319 GÜZ-BAHAR 2+0 S 5
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bilimsel iletişim sürecinin farkına varır
    2-bilimsel iletişimde elektronik yayıncılık ve Internet`in yerini analiz eder
    3-bilimsel iletişim sorunlarını ve yeni eğilimleri inceler
    4-Türkiye ve dünyadaki bilimsel iletişimin nitelik ve niceliğini tartışır
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Prof. Dr. Hüseyin ODABAŞ
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Champbell, J.D. (2006). Changing a cultural icon: the academic libraries as a virtual destination. Educase Review, January/February:1?8. Harter, S. P. ve Kim, H. J. (1996). Electronic journals and scholarly communication: a citation and reference study. Information Research, 2 (1), 1?31 http://informationr.net/ir/2?1/paper9a.html Hurd, J.M. (2000). The transformation of scientific communication: A model for 2020. Journal of the American Society for Information Science. 51, 14: 1279?1283. Hurd, J.M. (2004). Specific communication: New roles and new players. Science and Technology Libraries. 25 (1/2), http://www.haworthpress.com/web/STL Sompel, H. ve diğerleri (2004). Rethinking scholarly communication building the system that scholars deserve. D-Lib Magazine, 9, 10. Tenopir, C. ve King, D. W. (2000). Toward electronic journals. Special Library Association. http://www.cogsci.ecs.soton.ac.uk/cgi/psyc/newpsy?11.04
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bu dersin amacı bilimsel iletişimi tanıtmak, bilimsel iletişim süreci ve unsurları hakkında bilgi vererek ilerde öğrencilerin koleksiyon oluşturmalarında ve hizmet tasarlamalarında bilimsel iletişim özelliklerini dikkate almalarını sağlamaktır.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster