Kaynaklar
|
Şimşek, Ahmet. Kronoloji ve Zaman Algısı. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Öztürk, Mustafa. Mekânı Algılama Becerisi. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Karabağ, Gülin. Tarihsel Empati Becerisi. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Doğan, Yasin. Tarih Öğretiminde Kanıtı Sorgulama. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Akbaba, Bülent. Tarih Öğretiminde Görsel Kaynaklardan Yararlanama. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Öztürk, Mustafa. Tarih Öğretiminde Harita Bilgisi ve Kullanımı. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Kale, Yeliz. Tarih Öğretiminde Müzeler ve Tarihi Mekanlar. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Dinç, Erkan. Tartışma Yönteminin Tarih Derslerinde Kullanımı. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Şengül Bircan, Tuba. Tarih Öğretiminde Drama.
Çençen, Namık. Tarih Derslerinde Edebi Ürünlerin Kullanılması. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Şimşek, Ahmet. Tarih Öğretiminde Destanlar ve Efsaneler. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Şimşek, Ahmet. Tarih Öğretiminde Tarihsel Hikâye ve Roman. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Altun, Adnan. Tarih Öğretiminde Mizah ve Karikatür. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
Oruç, Şahin. Tarih Öğretiminde Biyografiler. Tarih Nasıl Öğretilir ? (Ed. M. Safran). İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
|