ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Nesnesel Tasarım ve Programlama BİL203 GÜZ 2+2 Z 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Problem çözümlerini nesneye yönelik olarak ifade edebilmek için gerekli temel yapıları kavrar.
    2-Nesneye yönelik çözümleri standart bir gösterim ile açıklar.
    3-Kalıtım ve çok-biçimlilik özellikleri ile arayüzleri etkin kullanarak, esnek nesneye yönelik çözümler uygular.
    4-Bir problem için en etkin nesneye yönelik çözümü seçer.
    5-Standart şablonları kullanır.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Selim BUYRUKOĞLU
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Arş. Gör. Esra SİVARİ
    Kaynaklar K1.Bruegge, B., & Dutoit, A. (2009). Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns, and Java. 3rd Edition. Prentice Hall, New Jersey. K2. Deitel, P. J., & Deitel, H. M. (2018). Java how to program. Prentice Hall, New Jersey.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı - Nesne Tabanlı Programlama kavramlarını anlamak. - Sınıf geliştirmek ve nesneye yönelik programlar yazmak için C ++ kullanımı. - Nesne yönelimli programlar yazmak için mevcut sınıfları ve şablonları yeniden kullanmak.
    Dersin İçeriği Nesne Tabanlı Programlama kavramlarını tanıtır. İyi biçimlendirilmiş programları tasarlamak için araçlar, yapı, sözdizimi ve temel OOP tekniklerini sunar. Sınıflar, nesneler, yöntemler, kalıtım, polimorfizm, istisna işleme, UML diyagramları ve şablon gibi kavramları inceler.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster