ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Özel Eğitim II ÇGL104 BAHAR 4+0 Z 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Öğrenme güçlüğü olan bireyleri tanımlar.
    2-Yaygın gelişim bozukluğu olan bireyleri yorumlar.
    3-Dil ve konuşma güçlüğü olan bireyleri analiz eder.
    4-Zihinsel engelli ve otizmli bireylere karşılaştırır.
    5-Üstün zekâlı ve üstün yetenekli bireylere özgü bilgileri tartışır.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. İsmail ÖZCAN
    Dersi Verenler

    1-)Öğretim Görevlisi İsmail Özcan

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K 1. Baykoç, N. (2015). Özel gereksinimli çocuklar ve özel eğitim (3. Baskı). Eğiten Kitap, Ankara. K 2. Diken, İ.H.(Ed.) (2008). Özel Eğitime Gereksinimi olan Öğrenciler ve Özel Eğitim. Ankara: Pegem
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Özel eğitim alanı konusunda bilgi ve yeterlilik kazanması amaçlanmaktadır.
    Dersin İçeriği Öğrenme Güçlükleri Olan Çocuklar ve Eğitimleri. Yaygın Gelişimsel Bozukluk (YGB) Otistik Spektrum Bozuklukları (OSB) Olan Çocuklar ve Eğitimleri. İletişim, Dil ve Konuşma Bozuklukları Olan Çocuklar ve Eğitimleri. Zihinsel Yetersizliği olan Çocuklar ve Eğitimleri. Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB) Olan Çocuklar ve Eğitimleri. Uzun Süreli (Süreğen) Hastalığı Olan ve Hastanede Yatan Çocuklar ve Eğitimleri. Üstün ve Özel Yetenekli Çocuklar ve Eğitimleri
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster