ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    ÇOCUKTA BİLİM VE TEKNOLOJİ ÇGL216 GÜZ-BAHAR 2+0 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Bilim ve teknolojinin çocuk gelişimindeki önemini tanımlar
    2-Çocukta bilimsel düşüncenin gelişiminin önemini açıklar
    3-Teknolojinin çocuk eğitimindeki önemini açıklar
    4-Çocukları için uygun teknoloji odaklı öğrenme ortamları hazırlar
    5-Okul öncesi dönem çocukları için uygun araç ve malzemelerle bilimsel deneyler planlar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç.Dr. Veyis KARAKOÇ
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Akman B., Ünal M., (2019) Erken Çocuklukta Fen ve Matematik Eğitimi İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Çocuk Gelişimi Yayınları İstanbul K2. Şahin H., (2016) Çocuk Gelişimi Uygulamaları İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları Çocuk Gelişimi İstanbul K3. Genç Kumtepe E., (2019) Çocuk, Bilim Ve Teknoloji, T.C. Anadolu Üniversitesi Açık öğretim Fakültesi Yayını No: 2257 Eskişehir E-Isbn 978-975-06-3143-6 K4. Kol S., (2017) Erken Çocuklukta Teknoloji Kullanımı, Pegem Akademi,Ankara, , (ISBN: 978-605-318-785-1).
    Yardımcı Kitap YK1. Kandır A., Yaşar M. C., İnal G., Yazıcı E., Uyanık Ö., Yazıcı Z, (2012) Etkinliklerle Bilim Eğitimi. Efil Yayınevi Ankara
    Dersin Amacı Öğrencilerin, bilimin ve teknolojinin çocuğun eğitimindeki ve gelişimindeki öneminin kavranmaları, bilim ve teknoloji temelli etkinlikler planlayıp, uygulayabilme becerileri kazanmaları amaçlanmaktadır
    Dersin İçeriği bilimsel düşünce ile ilgili temel kavramlar, -çocukta bilimsel düşünme geliştirme yöntemleri, -eğitim programlarına bilimsel etkinliklerin dahil edilmesi, -çocuklar için bilim ve teknoloji odaklı araç ve öğrenme ortamları hazırlama, -bilim ve teknolojinin çocuklar üzerindeki yansımaları gibi konular hakkında bilgi vermeyi amaçlar
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster