ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme REH410 BAHAR 2+0 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Turizmde tanıtma ve satış geliştirme kavramlarını açıklar.
    2-Turizmde tanıtım ve satış geliştirme yöntemlerini açıklar
    3-Türkiye`nin turizm amaçlı tanıtım faaliyetlerini açıklar.
    Ön Koşul Bu dersin ön koşulu yoktur.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Yusuf Ziya AKBAŞ
    Dersi Verenler

    1-)Doktor Öğretim Üyesi Yusuf Ziya Akbaş

    Ders Yardımcıları Bölümün öğretim elemanları
    Kaynaklar K1. Rızaoğlu, B. (2004), Turizmde Tanıtma, Detay Yayıncılık, Ankara.
    K2. Turizm ve Tanıtım, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum.
    K3 Turizmde Tanıtma ve Satış Geliştirme Ders Notları.
    Yardımcı Kitap YK1.Tavmergen, İ. P. ve Meriç, P.Ö. (2002), Turizmde Tanıtma ve Halkla İlişkiler. Turhan Kitabevi, Ankara.
    Dersin Amacı Bu ders kapsamında, öğrencilerin turizmde tanıtma ve satış geliştirme araçları konusundaki bilgi ve kazanımlarının arttırılması amaçlanmaktadır.
    Dersin İçeriği Tanıtma Kavramı ve İlişkili Diğer Kavramlar, Turizm Sektöründe Tanıtma Turistik Tanıtma Araştırması Turistik Tanıtma Kuralları Turizm Planlamasında Medya ile İlişkiler Turizmde Tanıtım Sürecinin Planlanması Turizmde Tanıtma Stratejileri Turizmde Tanıtma Araçları-1 Turizmde Tanıtma Araçları-2 Turizmde Tanıtma Araçları-3 Turizm Sektöründe Tutundurma Karması Elemanları Satış geliştirme tanımı, kapsamı, önemi ve satış geliştirme amaçları Satış Geliştirme Yöntemleri Satış geliştirme faaliyetlerinin planlanması
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster