ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Kültür Rotaları REH317 GÜZ-BAHAR 2+0 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Türkiye?deki kültür rotalarının tarihini ve gelişimini açıklar.
    2-Kültür rotalarının ekonomik, çevresel ve sosyo-kültürel etkileri ve sürdürülebilirliği konularından örnekler verir.
    3-Turist rehberliği mesleği için kültür rotalarının önemini açıklar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Yusuf Ziya Akbaş
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Bölüm öğretim elemanları
    Kaynaklar K1. Karataş, E. (2015). Kültür Rotaları Planlama Rehberi. ÇEKÜL Vakfı - Tarihi Kentler Birliği Yayınları, İstanbul.
    Yardımcı Kitap YK1. Arslan, A., Sarıbaş, Simge K., (2022). 1 Adım 12 Seyyah 35 Rota, (1. Baskı). Detay Yayıncılık, Ankara.
    Dersin Amacı Bu dersin amacı kültür rotası kavramı ve Türkiye?de bulunan kültür rotaları hakkında öğrencilerin bilgi sahibi olmalarına katkıda bulunmaktır.
    Dersin İçeriği Bu dersin içeriğinde Bir Kavram Olarak Kültür Rotası, Kültür Rotalarının Sınıflandırılması, Kültürel Rota Planlaması, Türkiye?de Kültür Rotaları Yaklaşımı, Kültürel Rota Planlama Modeli, Bölgesel Rota Planlama, Kültür Öncelikli Yol Haritaları, Türkiye?de Kültür Rotaları (Kaçkar Dağları, Küre Dağları, Ağrı Dağı), Türkiye?de Kültür Rotaları (Likya Yolu, Hitit Yolu, Frig Yolu, Karya Yolu), Türkiye?de Kültür Rotaları (St. Paul Yolu, Hz. İbrahim Yolu), Türkiye?de Kültür Rotaları (İstiklal Yolu) Türkiye?de Kültür Rotaları (Evliya Çelebi Rotası), Türkiye?de Kültür Rotaları (Gastronomi Rotası), Türkiye?de Kültür Rotaları (Sarıkamış Rotası) konuları yer almaktadır.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster