ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Temel Pazarlama Bilgisi İŞL507 GÜZ-BAHAR 3+0 Z 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın günümüz dünyasındakini önemini kavrayabileceklerdir
    2-Pazarlama kavramının tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olabileceklerdir.
    3-Pazarlamanın temel kavramları hakkında genel bilgi sahibi olabileceklerdir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Emre Şahin DÖLARSLAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Remzi ALTUNIŞIK, Şuayıb ÖZDEMİR ve Ömer TORLAK (2006) Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, İstanbul.
    Yardımcı Kitap
    Dersin Amacı Öğrencilerin pazarlamanın gelişimi, pazarlama çevresi, tüketici davranışları, hedef kitle belirleme, ürün geliştirme,dağıtım ve fiyatlandırmakonuları hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster