ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    TEMEL PAZARLAMA BİLGİSİ İŞL507 GÜZ-BAHAR 3+0 Z 7
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın günümüz dünyasındakini önemini tanır.
    2-Pazarlama kavramının tarihsel gelişimini tanımlar.
    3-Pazarlamanın temel kavramlarını sıralar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
    Dersi Verenler

    1-)Profesör Dr Emre Şahin Dölarslan

    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Altunışık, R. Özdemir, Ş. ve Torlak, Ö. (2006). Modern Pazarlama. Değişim Ya: İstanbul.
    Yardımcı Kitap Yükselen C., (2006). Pazarlama İlkeler Yönetim ve Örnek Olaylar, Detay Yayıncılık, Mucuk, İ. (2007). Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi.
    Dersin Amacı Öğrencilerin pazarlamanın gelişimi, pazarlama çevresi, tüketici davranışları, hedef kitle belirleme, ürün geliştirme,dağıtım ve fiyatlandırmakonuları hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster