Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Doç. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN
|
Dersi Verenler
|
1-)Profesör Dr Emre Şahin Dölarslan
|
Ders Yardımcıları
|
-
|
Kaynaklar
|
K1. Altunışık, R. Özdemir, Ş. ve Torlak, Ö. (2006). Modern Pazarlama. Değişim Ya: İstanbul.
|
Yardımcı Kitap
|
Yükselen C., (2006). Pazarlama İlkeler Yönetim ve Örnek Olaylar, Detay Yayıncılık,
Mucuk, İ. (2007). Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi.
|
Dersin Amacı
|
Öğrencilerin pazarlamanın gelişimi, pazarlama çevresi, tüketici davranışları, hedef kitle belirleme, ürün geliştirme,dağıtım ve fiyatlandırmakonuları hakkında temel bilgiler edinmeleridir.
|
Dersin İçeriği
|
-
|