ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Kalite kavramı, sağlık hizmetlerinde kalite, kaliteyi etkileyen faktörler K1- Bölüm 1.
    2 Sağlık hizmetlerinde kalite iyileştirmenin tarihçesi K1- Bölüm 2
    3 Sağlık hizmetlerinde sürekli kalite iyileştirme/toplam kalite yönetimi K1- Bölüm 1.
    4 Hastanelerde kalitenin ortaya çıkışı ve gelişimi, sürekli kalite iyileştirme kavram K1- Bölüm 6, K2- Bölüm 1, 2
    5 Sağlık Hizmetlerinde Komitelerin kalite iyileştirmedeki rolü K1- Bölüm 5.
    6 Kalite yönetim sisteminin sağlık hizmetlerindeki başarısı için gerekli faktörler K1- Bölüm 18.
    7 Türkiye`de sağlık hizmetlerinde kalite iyileştirme çalışmaları K3- Bölüm 1
    8 Sağlık hizmetlerinde kalite göstergeleri K1- Bölüm 1.
    9 Sağlık Hizmetlerinde Kalite iyileştirmede kullanılan teknikler K1- Bölüm 14,1; K 2- Bölüm 12
    10 Sağlık Hizmetlerinde Kalite iyileştirmede kullanılan teknikler K1- Bölüm 14,1; K 2- Bölüm 12
    11 Kalite güvence sistemleri K1- Bölüm 13.
    12 Kalite hizmetleri için veri toplama K1- Bölüm 4.
    13 Kalite için liderlik K1- Bölüm 9.
    14 Sağlık Hizmetlerinde Dış kaynaktan yararlanma ve personeli güçlendirme K1- Bölüm 1.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster