Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çağdaş Sanat Nedir?
|
K1. Graw, I. (2015, 12 01). Çağdaş Sanat Nedir? e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/cagdas-estetik-cagdas-sanat-nedir/2718 adresinden alındı
|
2
|
Resim Ne Yapar?
|
K2. Soussloff, C. M. (2018, 10 25). Resim Ne Yapar? Foucault?nun Düşüncesinde Resmin Yeri. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/resim-ne-yapar-foucaultnun-dusuncesinde-resmin-yeri/4023 adresinden alındı
|
3
|
Çağdaş Sanatın Mecrası: Piyasa
|
K3. Foster, H. (2015, 09 02). Çağdaş Sanatın Mecrası: Piyasa. e-skop: https://www.e-skop.com/skopdergi/cagdas-sanatin-mecrasi-piyasa/2607 adresinden alındı
|
4
|
Proje metninin kavram-metin-resme hazırlanması.
|
K4. Artoud, A. (2013, 03 23). Açık Bir Dilde Manifesto. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/pasajlar-acik-bir-dilde-manifesto/1201 adresinden alındı
|
5
|
Proje için uygun disiplinin ve olanakların belirlenmesi.
|
K5. Buck Morss, S. (2016, 09 29). Görsel Kültürün Hâkimiyeti ve Sanatın Tasfiyesi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/gorsel-kulturun-h%C3%A2kimiyeti-ve-sanatin-tasfiyesi/3091 adresinden alındı
|
6
|
Materyal arama ve seçme - kullanılacak tekniklerin belirlenmesi.
|
K6. Demir, D. (2013, 01 27). Yapı ve Kabuk: Neoliberal Çağda Mimari İmgenin Dönüşümü. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/yapi-ve-kabuk-neoliberal-cagda-mimari-imgenin-donusumu/1106 adresinden alındı
|
7
|
Disiplin, materyal, teknik ve problemler arasında özgün ilişkiler geliştirme
|
K7. Ulutaş, Ü. G. (2018, 01 01). Özne Nesne İlişkisi Bağlamında Yığın Nesneleri. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/tezler-ozne-nesne-iliskisi-baglaminda-yigin-nesneleri/3673 adresinden alındı
|
8
|
Özgün bir disiplinlerarası proje oluşturma.
|
K8. Moulin, R. (2016, 10 11). Teknik Olarak Kopyalanabildiği Çağda Sanat Eserinde Benzersizliğin Üretimi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/teknik-olarak-kopyalanabildigi-cagda-sanat-eserinde-benzersizligin-uretimi/3104 adresinden alındı
|
9
|
Malzemelerin ve disiplinlerin projeye uyarlanması
|
K9. Öztürk, R. (2017, 06 13). Türkiye`deki Kavramsal Sanat Çalışmalarının Bir İncelemesi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/tezler-turkiyedeki-kavramsal-sanat-calismalarinin-bir-incelemesi/3403 adresinden alındı
|
10
|
Projenin taslağının hazırlanması.
|
K10. Morris, D. (2018, 03 07). Leonardo`nun Kayıp Kedisi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/leonardonun-kayip-kedisi/3713 adresinden alındı
|
11
|
Projenin taslağının uygulanması.
|
K11. Duchamp, M. (2012, 10 26). Yaratıcı Edim. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/pasajlar-yaratici-edim/944 adresinden alındı
|
12
|
Projenin tamamlanması.
|
K12. Agamben, G. (2019, 10 24). Eserin Yok Oluşu. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/eserin-yok-olusu/5513 adresinden alındı
|
13
|
Bitmiş projenin yorumlanması ve eleştiri süreci
|
K13. Foucault, M. (2014, 09 13). Eleştiri Nedir? e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/pasajlar-elestiri-nedir/2104 adresinden alındı
|
14
|
Projenin yorumlanması ve eleştirilmesi.
|
K14. Barak, N. (2020, 07 28). Immanuel Kant?ta Eleştiri ve Diyalektik. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/tezler-immanuel-kantta-elestiri-ve-diyalektik/5834 adresinden alındı
|